Mina pengar, dina pengar och våra pengar?

Det är en fråga jag ställt mig många gånger, att det finns många som har det så är jag säker på. Men är knappast något gemene man skulle erkänna.
Blir ett ont ekorrhjul om man hänger sig kvar vid en sådan dam, nä en fot i arslet med sådana fasoner.
Innan frugan flyttade till Sverige klargjorde hon att jag skulle skicka 5 000 Baht i månaden till sin syster som tog hand om frugans son som gick i skolan och så blev det men när frugan började arbeta fick hon ta hand om den försörjningen själv plus betala telefonräkningen, sina egna utgifter som bland annat thaimat och kläder, hon lämnade även även ett litet bidrag till våra övriga kostnader. Under de åren när frugan flyttat tillbaka till Thailand och jag sommarjobbade 3 månader så skickade jag 15 000 Baht i månaden, kan tillägga att frugans föräldrar inte var i livet när vi träffades.

Innan frugan flyttade till Sverige klargjorde hon att jag skulle skicka 5 000 Baht i månaden till sin syster som tog hand om frugans son som gick i skolan och så blev det men när frugan började arbeta fick hon ta hand om den försörjningen själv plus betala telefonräkningen, sina egna utgifter som bland annat thaimat och kläder, hon lämnade även även ett litet bidrag till våra övriga kostnader. Under de åren när frugan flyttat tillbaka till Thailand och jag sommarjobbade 3 månader så skickade jag 15 000 Baht i månaden, kan tillägga att frugans föräldrar inte var i livet när vi träffades.
tycker det låter som en bra fördelning av ekonomin

Finns det någon medlem som råkat ut något värre än den nu avlidne?
Läs hans trådar, men bäst är att allt får gå i graven.

Mitt råd till admin är att radera de trådar han startade själv.

Av vad jag förstått av regelverket så ska ingenting raderas, om det ändock ska raderas så raderas
även andras inlägg, är detta rätt? Jag innehade en Generalfullmakt för den avlidne, och min uppfattning är att den
avlidne inte vill att någonting raderas.

Om Admin söker en kopia på Generalfullmakten, så är det bara att höra av sig,
så ordnar jag med en kopia via PM...

Senast ändrad:
Av vad jag förstått av regelverket så ska ingenting raderas, om det ändock ska raderas så raderas
även andras inlägg, är detta rätt? Jag innehade en Generalfullmakt för den avlidne, och min uppfattning är att den
avlidne inte vill att någonting raderas.

Om Admin söker en kopia på Generalfullmakten, så är det bara att höra av sig,
så ordnar jag med en kopia via PM...

Vem avses eller är det för känsligt att nämna?

Har ju inte hängt särskilt länge på detta forum, men låter som intressanta och sannolikt lärorika trådar att läsa om man vet vad man skall leta efter.

Tyvärr behöver du inte ställa frågor till denna medlem som avled för någon vecka sedan. :'(
Har inte följt tråden, men det verkar vara mycket tragedi med i storyn, han skrev något om samlevnad och ansvarsförhållande jag tror att det betyder helt skilda saker i länderna, Ett exempel varför existerar inte ordet rasist i Thailand men i Sverige måste det vara det mest använda ordet i media

Hon sa till mig nyligen att när hon sparat ihop si och så mycket pengar konner hon flytta hem igen till thailand. Med eller utan honom.

Pengar är viktigare än familj och relationer. Hon är lika känslosam som en robot på volvo

Robotarna har känslor! Cobots "tänker" på din säkerhet och känner av att du står i vägen innan den slår ihjäl dig.

Onödigt att klanka ner på robotar bara för att människor är kalla :(

Vi lanserar det här medlemskapet för att främja, förenkla och utveckla samarbetet mellan olika medvetandeformer som är verksamma inom den privata sektorn.

Enligt Rickard Deckardsson är det bara en tidsfråga innan artificiell intelligens når en högre form av självmedvetandegrad.

Robotarna har känslor! Cobots "tänker" på din säkerhet och känner av att du står i vägen innan den slår ihjäl dig.

Onödigt att klanka ner på robotar bara för att människor är kalla :(
tror du att i framtiden kan en robot känna sig kränkt eller diskriminerad och vad skulle hen göra då

Liknande trådar

S
Svar
5
Visningar
2 K
A
P
Svar
6
Visningar
5 K