A
anonymous
Gäst
Dom kan nog inte ett skit i Sverige heller, var inne med min telefon i Sverige för mitt internet inte funkade med Svenskt Simkort.Tror mest att de flesta i Thailand inte vet, ingen som klagat innan. Då de inte vet vill de inte förlora ansiktet.
Om du kontaktar Samsung i Sydkorea? Eller lägger ut frågan på mobilt forum kanske du får bättre svar.
I Samsung Sverige bryr de sig bara inte.
Dom stod och 4-5 stycken såg ut som fånar vred lite fram och tillbaks på telefonen, "Vi kan tyvvär inte hjälpa dig vet inte varför internet inte funkar med Svenskt Simkort" var det enda svaret efter alla hade nickat sammstämmande till att dom hade ingen aning!
Gick att ringa men internet funkade inte med Svenskt simkort.
I Sverige är det ett ännu mera skitjobb än i Thailand med outbildad personal på produkterna i butikerna.
Tror du får bäst support på någon av telefonbåsen i Thailand men då måste du nog tyvvär vara i landet, dom som sitter där i dessa bås tex i Tukcom dom kan fixa det mesta som inte en butiksanställd i Sverige har en aning om.
I Sverige kan dom sälja telefonen och inget mer är den traisg så skickas den till Asien eller byts ut mot en ny, i Thailand fixar dom den eller försöker iallafall det hade aldrig en Svensk butiksanställd klarat

Senast redigerad av en moderator: