Thailand bilder år 2004 - 2019

Sala Keoku, Nong Khai fortsättning....

DSC06301.JPG

DSC06302.JPG

DSC06303.JPG

DSC06304.JPG

En annorlunda gata, de säljer fisk där med. Var ju en kund till Tony's tror jag han hette om han finns kvar. Hade en nattklubb och tog hand om hundar.

Matilda du tänker bara på barer.
Lilla Pattaya är sjöarna som ligger mellan Udon och Khon Khan lite väster ut

Har aldrig hört det kallats Lilla Pattaya, det heter Pattaya song (Pattaya 2) och det finns på sydvästra sidan av Ubolrat Dam mitt emot Nam Pong National Park och nordväst för Khon Kaen.
Och det är nu mest namnet, som är gemensam med Pattaya, allt annat är väldigt annorlunda, men mycket frisk luft, ingen trafik och inte
många människor.

pattaya_2.jpg
20181218_153123.jpg
20181218_154152.jpg

Har aldrig hört det kallats Lilla Pattaya, det heter Pattaya song (Pattaya 2) och det finns på sydvästra sidan av Ubolrat Dam mitt emot Nam Pong National Park och nordväst för Khon Kaen.
Och det är nu mest namnet, som är gemensam med Pattaya, allt annat är väldigt annorlunda, men mycket frisk luft, ingen trafik och inte
många människor.

pattaya_2.jpg
20181218_153123.jpg
20181218_154152.jpg
Jättefina foton :D

många människor.

pattaya_2.jpg
20181218_153123.jpg
20181218_154152.jpg
Thaiarna som var med kallade det för lilla pattaya. På andra sidan berget har du väl den andra sjön som har byggnad ut i sjön och parkering för hundrtals bilar

Nej, det finns inte en sjö på andra sidan berget.

ubolrat.JPG
Nu var det några år sedan. Vi var och badade där dina foton är tagna. Men det var så klabbigt på stranden för barnen som var med.
Dom sa att vi åker vidare efter någon timma. Jag frågade vart. Dom pekade på berget, sa däråt. Fanns något pass med bilväg där.
Kom fram till en lång byggnad som var byggd långt ut i vattnet med sittbås med bänkar. Var en stor anläggning med en stor parkeringsplats

Nu var det några år sedan. Vi var och badade där dina foton är tagna. Men det var så klabbigt på stranden för barnen som var med.
Dom sa att vi åker vidare efter någon timma. Jag frågade vart. Dom pekade på berget, sa däråt. Fanns något pass med bilväg där.
Kom fram till en lång byggnad som var byggd långt ut i vattnet med sittbås med bänkar. Var en stor anläggning med en stor parkeringsplats
Har inget minne av nån sjö förutom de mindre i centrala Udon och Nong Bua. Måste ha missat helt

Liknande trådar

Tillbaka
Topp