Bilder från vårt Thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
1. Jag blir fin i håret på en bar i Chiang Mai.
2. Jag och en väninna njuter av lugnet utanför Chiang Mai.

image.jpg

image.jpg

"Farang53 " sa:
Bilden tagen 2012 vid lågvatten Napparat Thara Beach Aonang
Var 10 år sen jag var i Ao Nang men kompisar som varit där nyligen säger att folket är otrevliga jämfört med andra delar, dom tyckte tom att Phuket var bättre.
Vad är din uppfattning?

Jag håller fullt med dig om att det är en mer spännt här nu för turisterna spenderar inte så mycket som för 10 år sedan så osämjan mellan försäljarna och överhuvdtaget hela Aonang har gjort sitt. Jag åker hit för att träffa vänner från den tiden jag kom hit för första gången till Thailand och det var Aonang. Boendet har jag behållt samtidigt så har man något att göra här istället för att sitta på stranden och titta grannen i nacken för det är stolar hela stranden full som det inte fick varan då jag kom till Aonang. Krabi är det dyraste ställe att vara på om ni frågar runt bland vänner.

En utav alla varma källor i Chiang Mai. Många thaifamiljer åkte hit över lör eller sön för vila, umgås och äta :).
Många hade med sig ägg och nudlar som dom kokade där.

image.jpg

Kata Beach December 2010 En stor våg hade tagit 5 båtar med sig upp på stranden under natten

alla bilder 339.jpg

"Kycklingen " sa:
Vi alla här har ju väldigt olika förutsättningar när vi kommer till Thailand.
Det skulle vara roligt om vi alla tillsammans kan visa hur vi har det där vi som är där på semester eller vi dom bor där året om eller vi som bor där säsong.

Detta kan ju bli en väldigt blandad bildtråd med våra bästa eller värsta bilder :).

Gräv lite nu i era arkiv för det gör ju absolut ingenting om bilderna är både 10-20 år. Alla bilder är välkomna för jag tycker det är intressant att se hur mycket som har förändrats där under åren.

Denna bilden är tagen i kamala juli 2013.

Jag vet att detta har varit på tapeten förut, men, varför kan vi inte samla alla trådar som denna i ett speciell del när det gäller "bilder från vårt Thailand eller liknande, varför under Allmänt?

Att man finner denna fantastiska fina tråd är ju endast på grund av att Hillmer nu skrev ett inlägg och den blev aktuell, risken med att alla trådar om typ denna bara ligger och simmar utan någon med ett fiskespö och har man fiskespö så nappar det sällan!

Lycko

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp