Thailand bilder år 2004 - 2019

Här har du Bangkok Hospital i Udorn. Taget år 2019. @TINY HOUSE

IMG_0472.JPG

Har varit där på möten med Expat som får disponera ett stort mötesrum där på vån 4
7-Eleven hade ju nyöppning i juni år 2019 som syns på bilden. UD capital Hotel måste vara nytt. När jag var där första gången år 2005 låg om jag ska kalla det nöjeskvarteret, mittemot Robinson. Kan inte minnas att det fanns något mellan Robinson och marknaden. Udon Thani har ju verkligen förändrats.

Bortsett från gatan där Irish Clock ligger.

Jättefint. Hörde någon historia varför de bygger taken som de gör, men har glömt av. Hade det med andar att göra?

7-Eleven hade ju nyöppning i juni år 2019 som syns på bilden. UD capital Hotel måste vara nytt. När jag var där första gången år 2005 låg om jag ska kalla det nöjeskvarteret, mittemot Robinson. Kan inte minnas att det fanns något mellan Robinson och marknaden. Udon Thani har ju verkligen förändrats.

Men är inte de AEK eller vad det heter?

Brukar hålla mig borta från nöjeskvarteren. Haha.
Men det finns nattvandrarna i Udon Thani.
Bättre guidning om nattlivet i staden finns nog inte
för oss lite bortkomna här i världen.
Hört att tjejerna vinkar så här, vad det nu betyder, :wave_transparent:

Brukar hålla mig borta från nöjeskvarteren. Haha.
Men det finns nattvandrarna i Udon Thani.
Bättre guidning om nattlivet i staden finns nog inte
för oss lite bortkomna här i världen.
Hört att tjejerna vinkar så här, vad det nu betyder, :wave_transparent:
Om de vinkar :wave_transparent:och säger "sexy man" så tror jag de vill att du ska komma.

Så här gör jag :reta:. Uppskattar inte killen, kan man ju peka på kvinnan bredvid. "Det var inte jag"

Liknande trådar

Tillbaka
Topp