Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
7-Eleven hade ju nyöppning i juni år 2019 som syns på bilden. UD capital Hotel måste vara nytt. När jag var där första gången år 2005 låg om jag ska kalla det nöjeskvarteret, mittemot Robinson. Kan inte minnas att det fanns något mellan Robinson och marknaden. Udon Thani har ju verkligen förändrats.
7-Eleven hade ju nyöppning i juni år 2019 som syns på bilden. UD capital Hotel måste vara nytt. När jag var där första gången år 2005 låg om jag ska kalla det nöjeskvarteret, mittemot Robinson. Kan inte minnas att det fanns något mellan Robinson och marknaden. Udon Thani har ju verkligen förändrats.
Brukar hålla mig borta från nöjeskvarteren. Haha.
Men det finns nattvandrarna i Udon Thani.
Bättre guidning om nattlivet i staden finns nog inte
för oss lite bortkomna här i världen.
Hört att tjejerna vinkar så här, vad det nu betyder,
Brukar hålla mig borta från nöjeskvarteren. Haha.
Men det finns nattvandrarna i Udon Thani.
Bättre guidning om nattlivet i staden finns nog inte
för oss lite bortkomna här i världen.
Hört att tjejerna vinkar så här, vad det nu betyder,
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.