glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

E ju match på söndag här uppe i Korat så fick fixa nya tröjor åt mig idag o yes orginal inga kopior

Tjejen fick en me (fan tror ja börjar bli för snäll nu) men utan text ville inte synas dret kärring
O att det e guld text på borta stället e ju för att dom vann ligan förra året men tycker dom e som mitt älskade Djurgårn vinner det ena o e på väg ur året efter :)

1438185507412527026333.jpg

1438185559470-1478344826.jpg

14381856900191811783261.jpg

Att dessa kan simma vet ju alla men visste ni att dom e na jävlar på att dyka me när dom dök va dom nere som längst i dryga minuten
Tänk på det när ni plaskar i ån här uppe i isaan *L*
DSC_2631.JPG
DSC_2632.JPG
DSC_2633.JPG
DSC_2634.JPG
DSC_2635.JPG
DSC_2636.JPG
DSC_2637.JPG
DSC_2638.JPG
DSC_2639.JPG
DSC_2640.JPG

Fina foton från Korat Zoo Glimten66.

Vi åker dit ett par ggr om året med barnen, vilket alltid är mycket uppskattat.

Har tagit många foton där, men inga djurfoton som är så bra som dina foton på leoparden i vattnet.

Lillgrabben Jonas, fem år, gillade också dina foton på leoparden, tigern och lejonet, så nu vill han åka dit
snarast möjligt.

Har tagit många foton där, men inga djurfoton som är så bra som dina foton på leoparden i vattnet.

Lillgrabben Jonas, fem år, gillade också dina foton på leoparden, tigern och lejonet, så nu vill han åka dit
snarast möjligt.
Ja dom bilderna e ja själv jäkligt nöjd me
Taget me min sony xperia z1 compact mobil

snarast möjligt.

Jaguar inte leopard, leoparden som dom flesta kattdjur gillar inte att bli blöt om tassarna.

Fel leopard e det o inte jaguar om inte thaiarna skrivit fel på info tavlan

Men dom kallar ju katten på leo ölen för lejon me men alla vet ju att det e en leopard

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp