Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Detsamma,
Blir en lugn midsommar för egen del.
Firande hos syrran och svågern. Inga tonåringar som vill fira med oss längre. Vi upplevs bara pinsamma nu för tiden.
Detsamma,
Blir en lugn midsommar för egen del.
Firande hos syrran och svågern. Inga tonåringar som vill fira med oss längre. Vi upplevs bara pinsamma nu för tiden.
Blir en lugn midsommar i taxitjänstens tecken pojken skall på fest, och har bokat skjuts 02.00 bara å ställa upp, viktigare att barnen kommer hem safe än att själv få midsommarnubbe
Jag håller på att tappa mitt språk.
Igår satt jag och funderade på vad fjäril hette på svenska. Jag kom på sommerfugl på norska och butterfly på engelska före jag kom på fjäril.
Nu satt jag och funderade på om det heter glad eller trevlig midsommar.
Det visade sig att det håller på att skruvas om från trevlig till glad.
För min del blir det definitivt kattmat och färskpotatis, vet inte vad resten av familjen vill äta. Själv håller jag stenhårt på traditionen, särskilt när det smakar så gott. Jordgubbar är inhandlade, 40 kr litern på ICA och dom ser fina ut. Ha det gott därute!
För min del blir det definitivt kattmat och färskpotatis, vet inte vad resten av familjen vill äta. Själv håller jag stenhårt på traditionen, särskilt när det smakar så gott. Jordgubbar är inhandlade, 40 kr litern på ICA och dom ser fina ut. Ha det gott därute!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.