Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu har jag bara 3 st, lufthansa,austrian,thai. Har haft fler men slängt dom med åren, oftast tar jag dom på nervägen så ibland har jag lämnar kvar dom i Thailand.
1 filt från Thai Airways
2 filtar från Swiss air
1 filt från Turkish airlines
Nu, när jag är här i LOC, så har jag med mig en filt(Swiss Air), tycker det är bra att ha och frugan använder dessa till bebben, med tanke på att de är så där lagom tunna...
1 filt från Thai Airways
2 filtar från Swiss air
1 filt från Turkish airlines
Nu, när jag är här i LOC, så har jag med mig en filt(Swiss Air), tycker det är bra att ha och frugan använder dessa till bebben, med tanke på att de är så där lagom tunna...
Morgon fika och mackor, slötittar på Discovery om hur man tillverkar aluminium folie.
Annars så vänta jag på solen så att det ska torka upp lite på altanen, ska lägga ut lita täckplast för sista gaveln ska få lite färg.
Sen är det bara knutbrädor och fönsterfoder kvar
Sedan återstår framsidan på hyres kåken skrapa och måla, phu.
Men fint blir det
Planerar dagen fasaden är målad dom flesta fönster Ytterdörren på utsidan bara lacka insidan, 2 altandörrar några fönster till och vindskivorna.
Men jag får så jädra ont i handleden man är ju inte van att måla så ofta.
Har ju haft en rackarns tur med vädret.
Nu har finansministern börjat den vanliga höst övertalningen om att det skas ut i skogen, men bara för att plocka svamp
Alltsa det ar helt otroligt, just nu gar det an Thailandsk vastern, alltsa ingen dubbad amerikansk, utan en Thailandsk vastern i rena rama Macahan-stil pa TV 3 Thai. ;D
The same thing as last morning.
Önskar snart att jag kunde ta mig en klaring och vända på mig igen,
sova bort hela dagen.
Men si det går icke, då blir det en 47:ans högersula i röva och hejdå.
Blir väl hurran som gäller snart.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.