Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funderar på hur jag för första gången ska få fram något vettigt i mitt 500:e inlägg ! lyckades jag ? Njet ;D

Förbannar alla tillverkare av pellets skruvar som inte kan göra riktiga grejer.
Ska försöka ägna dagen åt att hitta en lösning, det gör jag men det tar tid :)
Nackdelen är att jag måste nog bygga om förrådet igen :(
Men så är det väl, snålheten som bedrar visheten, skulle satt in solpaneler på en gång ::)

"Rolf " sa:
Förbannar alla tillverkare av pellets skruvar som inte kan göra riktiga grejer.
Ska försöka ägna dagen åt att hitta en lösning, det gör jag men det tar tid :)
Nackdelen är att jag måste nog bygga om förrådet igen :(
Men så är det väl, snålheten som bedrar visheten, skulle satt in solpaneler på en gång ::)

Du får väl försöka hitta det mest ekonomiska alternativet som håller allt igång tills det är dags att flytta till LOS. Solpaneler är väl väldigt dyrt. ???

Har just nu satt mig ner efter att sprungit en timme på löpbandet. Dagen har spenderats på färger till huset inga lätta val samt letat dimmer till en köksfläkt. Kollade lite på luftrenarna de skall visst döda både bakterier och virus samt Ionisera dammet så att det trillar ner på golvet och inte nog med det de skall visst kunna hålla en behaglig luftfuktighet inomhus vilket bettyder att ibland av fuktar de och även fuktar beroende på hur aircon arbetar. Tycker så här i efter hand att jag har flera frågor än svar. Glömde ensak som faktiskt gick hyggligt smidigt att få fram vilken dimension jag skulle ha på kabeln som skall ligga i marken från stolpen till huset.

Kikade på de nya 3D TV apparaterna skall visst gå att köra gamla filmer som då blir 3D och då kom jag att tänka på undra hur det blir med P-rullarna de kanske blir som nya igen.

"legolas " sa:
Varför inte "anpassa" dig lite bättre Berra. Köp en pick up och gläd din thailändska släkt, då kan ni alla sitta på flaket och vara nöjda och glada, alltså precis som vanligt!!! Denna Verso är ju så liten, så inte ens familje-grisen får plats i baksätet ju!!!
;D ;D ;D

Tja, det är ju en fråga om ekonomiska muskler också. Men det blev för mycket i mellanpris, så jag avvaktar. Dom betalar alldeles för dåligt för min inbytesbil. >:(

Kolla på Honda dom har en del trevliga modeller.
Priset är ju inget att titta på det är ju som du säger vad man ska betala i mellan som det väsentligaste,

Jag ska tömma skottkärran var 20-minut efter gräsklippningen.
Normalt får gräset självklart vara kvar men nu är uppsamlaren på så löven åker med i samma veva. Rörigt att förstå inlägget, spelar ingen roll.

"ledarn " sa:
Synd där Berra.... Verso är annars en mycket trevlig bil. Har kollegor som har sådana.

Men nu har dom en efter en börjat byta sina "dyra" Toyotor mot Ford S-Max och C-Max som också är "sjukt" trevliga bilar.
Det gamla med "ingen Ford på vår gård" är som bortblåst.... Dom finns ju dessutom med en mycket bränslesnål Diesel.
Ford handlarna köper in inbytes bilar till mycket fina priser. Varför inte prova ?

Tack för tipset. Skall kolla på deras hemsida direkt. Ford lär ju ha billig service t ex.

"Kycklingen " sa:
:) det är ljust fortfarande, men det börjar att skymma.
Ja, jag hade tur med denna trädgården. Helt otroligt att det växer kantareller i en vanlig villa trädgård. Men huset är äldre model, skog i närheten.
Då är det bara att tacka och ta emot

Jag "hittade" en påse med torkad mango som jag köpte på Bangkoks flygplats i somras. :D Den kommer att ta slut till helgen. Gäller att skynda sig så inte Berralund hinner komma hit och ta den för mig. :afro:

"Kycklingen " sa:
Jag "hittade" en påse med torkad mango som jag köpte på Bangkoks flygplats i somras. :D Den kommer att ta slut till helgen. Gäller att skynda sig så inte Berralund hinner komma hit och ta den för mig. :afro:

Den sista påsen gick igår, så än är jag mätt. Men det är nog tur att du käkar den, man är ju inte sämre karl än att man kan ändra sig! ;)

Skall iväg och handla idag och kanske titta på någon bil. Skall försöka få tag i färsk krabba, det är önskemål från familjen om detta. Gott är det i alla fall!! :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K