Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Skall iväg och handla idag och kanske titta på någon bil. Skall försöka få tag i färsk krabba, det är önskemål från familjen om detta. Gott är det i alla fall!! :thumbsup:
Lycka till, krabban fixar du lätt. Bil tar väl lite längre tid!
Nu ha det blivit stiltje i skallen, kommer inte på nåt spännande att skriva om.
Man får väl ta och köpa en biljett till Thai så att det börjar röra på sej :D

"Rolf " sa:
Lycka till, krabban fixar du lätt. Bil tar väl lite längre tid!
Nu ha det blivit stiltje i skallen, kommer inte på nåt spännande att skriva om.
Man får väl ta och köpa en biljett till Thai så att det börjar röra på sej :D

Dom hade inte tillräckligt med krabba, jag köpte ett par Kamchatkakrabb ben, förbaskat goda och fulla med kött. Rekommenderas starkt!!

På bilfronten mycket nytt! Provkörde och beställde en helt ny Nissan Quashquai+2, en härlig bil faktiskt. Fick den dessutom till ett mycket bra pris, en bekants brorsa är platschef på en Nissananläggning i närheten. Det blir leverans sista veckan i oktober. HÄÄRLIIGT!!! :) :laugh:

"Berralund " sa:
Dom hade inte tillräckligt med krabba, jag köpte ett par Kamchatkakrabb ben, förbaskat goda och fulla med kött. Rekommenderas starkt!!

På bilfronten mycket nytt! Provkörde och beställde en helt ny Nissan Quashquai+2, en härlig bil faktiskt. Fick den dessutom till ett mycket bra pris, en bekants brorsa är platschef på en Nissananläggning i närheten. Det blir leverans sista veckan i oktober. HÄÄRLIIGT!!! :) :laugh:

Grattis Berra, få beslut som känns så härliga som att beställa en ny bil :D

Bravo Berra en kanon bil säger en av mina kompisar som har en.
Då var den saken ur värden. Då har du skidor, pulkor, skridskor, hjälmar, vinterkläder och alla annan utrustning kvar. :D

"Rolf " sa:
Bravo Berra en kanon bil säger en av mina kompisar som har en.
Då var den saken ur värden. Då har du skidor, pulkor, skridskor, hjälmar, vinterkläder och alla annan utrustning kvar. :D

Skidor etc återstår att se, du glömmer vilken landsända vi bor i. Vi får de vad Moder Natur har i beredskap vädermässigt kommande vinter. ;)

"Berralund " sa:
Skidor etc återstår att se, du glömmer vilken landsända vi bor i. Vi får de vad Moder Natur har i beredskap vädermässigt kommande vinter. ;)

Åja hit har du inte så långt... Och vi formligen älskar att titta på skåningar på vingliga ben i backen ;D

752_ISABE_isaberg.jpg

"Gazton " sa:
Åja hit har du inte så långt... Och vi formligen älskar att titta på skåningar på vingliga ben i backen ;D

Ja det är jag alldeles övertygad om. Men du lär inte få se mig i backen i alla fall, sätter mig hellre på ett näringsställe tillsammans med dig och tittar på de andra tokarna. ;)

Ska väl ladda för en liten tur i skogen och kolla efter lite svamp.
Det får bli skogarna runt Skokloster, brukar alltid finnas nån liten :)

Sitter i Bangkok och väntar på flyget. Tanten har köpt nudlar, ungefär en resväska full med nudlar. Men herregud Kina är nudlarnas hemland. dom kokade nudlar när ni gick omkring i skinnkläder. Det biter inte,ska vara thai nudlar.

Så då har man plockat svamp, rätt skaplig. Kapat upp ett gäng björkstammar som grannen kom släpande med för en vecka sen och jag har vedklyv så nu ska det bara in i vedboden.
Varmt och skönt i vinter med egen brasa.

Har varit en sväng i Malmö. Då var vi ju tvungna att svänga in om McDonalds för att ungarna skulle få Happy meal. Jag käkade sallad i ren protest, gillar inte hamburgerhaken. 8)

Skall snart åka iväg på konferens med företaget i Göteborg, så det blir nog dåligt med inloggningar under några dagar. Det kan ju bli lite dryckenskap på kvällarna också. Hemma onsdag kväll igen! :)

Just upptäckt att apan ling hade rätt, att inlägg och PM försvunnit sen i går..... Välkomna till vårt nya webbhotell :)

"Gazton " sa:
Just upptäckt att apan ling hade rätt, att inlägg och PM försvunnit sen i går..... Välkomna till vårt nya webbhotell :)
Just, satt och fundrade på vart mitt inlägg tog vägen. då jag kom på att det stod ju för f-n igår att kopiera och klistra in igen.
lite fortare går det. Nu är det bara chatten kvar :D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar