Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Rebenschoppen vin..
Skönt när det blir tyst här hemma.. men när det varit tyst en stund, saknar jag barnen igen. :)

Ska titta på systerdottern som ska ha luciatåg med skolan kl 18.00 sen hem o dricka glögg. Vi hörs senare boys nd girls. (ling, saknar chatten i iphonen)

"legolas " sa:
Dags att gå och nana snart kl. är snart 23.00, om jag nu inte tar en barrunda förstås, men då knäcks väl Gazton av längtan hit ner....
;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D

Nana, är det inte ett distrikt i Bangkok där det finns många damer på barerna, dvs sådana som Gazz m fl gillar hahaha? + ambassaden förståss.

Inlägget du försöker att citera existerar inte, har just raderats eller så har du inte längre behörighet att visa det inlägget.

Varför får jag detta med,d

"legolas " sa:
Jag sitter här och funderar på hur vi skall kunna stifta fred mellan 2 goa gubbar, Lunkan och Gazton.
8) 8) 8) 8)

Lyckas du med det blir det Nobels fredspris i form av karma. ;) Skämt åsido, det är ju två goa gubbar, så dom klarar säkert själv av att gräva ner stridsyxan.

Håller med Legolas, nu får ni ta och skaka hand och gå vidare och glömma de som hänt.

Måste springa på möte nu.

Peace out. :afro:

haha va lustig du är! Tyvärr det är så jäkla dyrt på hotell i sthlm :afro:

bara nyfiken. :wai:

"zetterberg_88 " sa:
haha va lustig du är! Tyvärr det är så jäkla dyrt på hotell i sthlm :afro:

bara nyfiken. :wai:

Ta med din fru och koma hälsa då när ni är i stan.. jag jobbar under jul-nytt år. :wai:men jag säger sen var jag jobbar .hahaha

Haha ja vi får se, vi firar nog jul och nyår i Nacka om du vet var det ligger.
Men i mellandagarna ska man ju handla grejer då det är rea. Det lär nog damen vilja iaf själv får jag lite panik av alla hysteriska människor :tongue_transparent:

Laddar för en eftermiddag/kväll med mycket möten. Försöker även att läsa in mig på 4 tusen öar i Laos som jag eventuellt kommer att besöka i Januari.

Nu sitter jag och försöker skriva ett brev till arbetsgivare för att jag vill utveckla mig på jobbet.

Och de har annonserat att vill ha arbetsledare på mitt jobb.Jag tror att jag kan det bara de ge mig
chansen!!!!!
Förhoppningsvis :wai: de kommer att intervju mig..

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K