Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hejsan,

På profilsidan finns det ett fält där man ska skriva när man fyller år.

Man behöver nödvändigtvis inte ange vilket år man är född. Det räcker med månad och dag. Tex xxxx-04-08 .

Idag spelar vi in högtalare, julshoppar, nöjesshoppar, letar förstärkare, betalar räkningar.
Sedan går jag till vitvaruhandlarn och undrar varför jag ska ligga ute med pengar i två månader för kyl och frys. Sega leveranser.

Dessutom kommer säkert frugan med några överrasknings moment

"Gazton " sa:
Hejsan,

Man behöver nödvändigtvis inte ange vilket år man är född. Det räcker med månad och dag. Tex xxxx-04-08 .

Det vågar inte jag. Då vet man ju vilket stjärntecken jag är.
Men de är klart, det ser man väl på mina inlägg också

"Gazton " sa:
Hejsan,

"andrejsdenruskige " sa:
Det vågar inte jag. Då vet man ju vilket stjärntecken jag är.
Men de är klart, det ser man väl på mina inlägg också
Du måste ju vara en smart vädur ;)

Köttbullarna och prinskörvarna stekta.. Julskinkan inne för griljering.. Tredje året i rad jag kör med peppakaks-strössel istället för ströbröd.. Ölen och glöggen flödar.. barnen och jag har som vanligt väldigt trevligt, så här dan före. :wai:

"Kycklingen " sa:
Det låter riktigt mysigt, lite avundsjuk blir man. Men absolut inte missundsam. :)

Det är mysigt:) framför allt för att barnen tycker inte det blir någon riktig jul om dom inte får vara hos mig dagen innan julafton, och vakna här på julafton. Vi äter gott och umgås, och det vill jag av hela mitt hjärta inte vara utan :D

Tusan vad det låter härligt! :nod: Nästa år skall bli spännande när vi har frugans två barn här hemma, det blir ju första julen för dom. Och då SKALL jag vara hemma, det vill jag inte missa för allt smör i Småland (om uttrycket tillåts).

Uppesittarkväll här. En personlig klassiker. Kör alltid uppesittar kväll på julafton. Kollar film, äter gott och dricker nåt lämpligt till. Mitt sätt att koppla av. :nod:

Nu skall det bli en kopp té, kl 20 är det så dags för "Fånarna på fortet", oj förlåt Fångarna skall det visst vara. Jag är faktiskt så löjlig så att jag gillar det programmet. :-[

Vad jag gör? Sitter vid datorn med snaps och klementiner.. En utmärkt kombination som min gamle far lärde mig :)

"Kycklingen " sa:
Det var ju inte bra, går det inte att lösa på något annat sätt. eller du kanske nyss fick reda på det och inte hunnit planera något annat.
Ja jag fick reda på det nu.. Men jag kan nog alltid övertala Izak (sonen) att vara med mig.. Det är rätt mysigt med ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K