Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Daendong,Weishe,Yunnan, Kina just nu. Det fanns tidigare nån tokfan som ville se Kina. Min rekommendation är : Åk inte hit!!

Ska pallra mej ut och lasta på jordfräsen, ska in till Bromma och fixa frugans grabbs kollonilott.
Rättare sagt jag kör dit fräsen och han får köra landet

Det blir lite pyssel idag, syrran + familj skall komma på lunch, sen skall vi hälsa på morsan. Tur att man inte lider av "tömmermand" idag som dansken säger. ;)

Lite tömmermand skadar inte.. själv ska jag ta det lugnt idag, grabben spelar match kl17, så fram till dess blir det att slåss om datorn och tvn

Läser Phuket gazzete.

Tydligen ska det tas i med hårdhanskarna med alla illegala icke-registrerade hotell runt om phuket..... Lycka till med det Herr Tri . ;)

Lycka till Tri Augkaradacha.jpg

Har vaknat, har vart och handlat, väntar besök. Men jag skulle vilja lägga mig i en soffa nu och bara vila och njuta av en lugn och skön söndag. :)

"Rolf " sa:
Är lyckligt hemma med fräsen igen :-X Sitter nu och kollar på när MFF ska få spö av GNAGET :D

Det hoppas och tror jag verkligen inte!! 8)

I kväll skall jag titta på Robert Gustafsson i 4:an. Hoppas att han är lika rolig som han brukar vara, Sveriges klart bäste komiker idag!

"matteisurin " sa:
Som vanligt håller jag med dig :thumbsup: Mitt förslag frys tabellen :nod:
Jovisst MFF har ju inget att spela för hade dom varit det minsta justa så hade dom lämnat walk over :)
Men dom där skåningarna ska ju alltid vara lite märkvärdiga ;D ;D ;D

Blev förbannad på Tre.se när jag skulle fylla på mitt bredband kort..
tror jag kallade honom något nedvärderande i hastigheten.. (fel av mig) :( vad gör killen på tre g support då? jo han kopplar mig vidare till en (säkert) supersexig kvinna i 30 årsåldern med en röst som skulle få charles manson att lägga sig som en pudel.. hon frågar mig på ett sätt som fick mig att känna mig speciell... ikväll är jag lite småglad..

Ps. hon är frånskild med 2 barn ;)

J

"Gazton " sa:
Blev [¤#@@¤%] på Tre.se när jag skulle fylla på mitt bredband kort..
tror jag kallade honom något nedvärderande i hastigheten.. (fel av mig) :( vad gör killen på tre g support då? jo han kopplar mig vidare till en (säkert) supersexig kvinna i 30 årsåldern med en röst som skulle få charles manson att lägga sig som en pudel.. hon frågar mig på ett sätt som fick mig att känna mig speciell... ikväll är jag lite småglad..

Ps. hon är frånskild med 2 barn ;)

J
Alla knep är tillåtna i sättet att ragga :D :D

"Rolf " sa:
Jovisst MFF har ju inget att spela för hade dom varit det minsta justa så hade dom lämnat walk over :)
Men dom där skåningarna ska ju alltid vara lite märkvärdiga ;D ;D ;D

Inget att spela för bortsett från förnedringen att förlora mot ett 08-lag? Jodå, det gäller fjärdeplatsen och europaspel nästa år! ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K