Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Jo-Be " sa:
Jaa! nu, sitter man i baren och klämmer en bira och en 4:a farmors gåsasås Black... Gottit värre ;D :D ;D

Å fågeln står utanför fönstret, ingång Gate 17... YESS!!!

Sitter och läser det Jo-Be skriver och är inte avis :-[

Ha en go tripp ;)

lite bilder!

26102011147.jpg

26102011148.jpg

26102011150.jpg

Vi flydde mer eller mindre från thailand för styvt en månad sen och kommer inte tillbaks förrän efter nyår.

Glimten:du om nån och legolas känner igen mig,,,,Helgonet,,mitt konto blev hackat och jag vill veta av vilken [@@&%¤#]djävel,,,,som sabbat det,,,,,jag har registrerat et nytt pga visum ansökan till norge,,,,,men är det någon som vill sabba det så ska jag ta mejfan fistMorotskakaa er up i öronen på det,,,,,,,,,lägg min kommentar på ////om möjligt,,,,,,,jag är djävligt [¤#@@¤%] och ska nog påverka en och annan ///// i denna situation,,,,Love helgonet,,,numera...blade

Svär än en gång men jag vet att karma kommer att fucka upp någon....om jag nånsin svarar,,,,jag loggade in bara för att svara för visum till Norge,,,okey..

Gjorde mig än förbannad som jag inte tog upp pga att jag ville hjälpa stackarns tjeje som vill jobba i norge,,,,,,,,fan,,,,,,jag vat excakt vad som gäller men får inte säga ett skitt,,,,,,,,,Cm,,,,,än en gång,,,,

Vem fan tog över mitt namn på cm..och försökte knäcka mitt intrång tillbaks?,,,,,,,var är mitt galleri?,,,,,var är mitt galleri?

Gazton:Var är mitt galleri och mitt konto som helgonet,,,var i helvete är det?,,,,,,jag kan bli så kan upprörd

fUNDERAR PÅ VILKEN DJÄVUL SOM HAR SABOTERAT FÖR MIG,,,,,vem fan far tagit mitt namn,,,och vill förstöra mitt namn?.........you are a dead mann f*** face

"Blade " sa:
fUNDERAR PÅ VILKEN [@!#] SOM HAR SABOTERAT FÖR MIG,,,,,vem fan far tagit mitt namn,,,och vill förstöra mitt namn?.........you are a dead mann Morotskaka face

Har inte en aning om vad som hänt med ditt konto, Det ser ut som om du själv har raderat det.
Jag ska kolla upp det lite närmare när jag kommer hem från jobbet

/Gazton

"legolas " sa:
Han kanske har blivit "hackad" precis som jag föreslog i en annan tråd???????

Ja kanske det, men hela hans konto verkar försvunnit ? Mycket märkligt... Men vi ska göra allt vi kan för att återskapa/hitta det. :)

"legolas " sa:
hahaha!! ja helgonet får ju sina s.k. "spel" ibland, och då kanske det har, som du sade, rykt för "egen hand"....
;D ;D ;D

Svar finns i annan tråd..... Orkar fan inte svara i alla trådar som vår vän lyckades skriva i ;D

Själv kollar jag på "Anno 1790" del 1 på www.svtplay.se fasen vad bra svensk filmproduktion är ibland. :thumbsup: :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K