Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hade lyckan att få inta några slurkar av whisky och lite kall öl efter att barnaskaran somnat, en riktig höjdpunkt från en gammal far i hans ynkliga liv :D :thumbsup:

"matteisurin " sa:
Hade lyckan att få inta några slurkar av whisky och lite kall öl efter att barnaskaran somnat, en riktig höjdpunkt från en gammal far i hans ynkliga liv :D :thumbsup:

Matte du ska få smaka på några goa sorter när vi ska på hockyn de lovar ja :)

Föreslog frugan att vi skulle skotta in sand på golvet i bastun, sollampa i taket palmtapeter på väggarna och havsbrus i högtalarna men det gick inte hem :(

Thaifesten här hemma är slut. Stoppmätt, mycket gott att mumsa på. Intog bara några öl så på den fronten var det lugnt. :)

Har haft en riktig familjehelg, dvs fredagsmys, lördags mys och nu söndagsmys... Izak tycker det är viktigare med kvantitets tid i stället för kvalitets tid.. Och jag kan bara hålla med.

Även om han kanske sitter vid datorn hälften av tiden med mig, så umgås vi ju faktiskt ( På något konstigt sätt) Kort sagt så har min helg varit skitbra!

Min kommer säkert också att bli bra. Igår thaifest och snart iväg till farsan i Lund för en kombinationsfest för honom och frugan. Kallskuret och tårta står på menyn, hela min del av familjen kommer. :) Skall dock själv köra bil, enda smolket i glädjebägaren. :(

Sitter och väntar på att klockan ska bli 7, ska iväg på vägmöte är ju gud bevars sekreterare :)

"Kycklingen " sa:
Rolf:

Jag läste lite inlägg i denna tråden ang. internationellt körkort.
Det finns 2 varianter, den ena gäller i ett år det andra gäller i 3 år.
Gå in på motormännen hemsida så kan du läsa där och även skriva ut ansökningsblanketten.

http://www.motormannen.se/Resan/internationellt-korkort/

Stämmer, men det är tyvärr bara ettårsvarianten som gäller i Thailand. Tre år gäller bl a i USA har jag för mig. Synd, tre år i Thailand hade varit perfekt.

Ja!
Vad gör ni CM:re, det är så j*kla tomt på forumet...

matteisurin, Kycklingen, Berralund, thaikonsult, andrejsdenruskige och lilla jag, + 81 besökare

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K