Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hade lyckan att få inta några slurkar av whisky och lite kall öl efter att barnaskaran somnat, en riktig höjdpunkt från en gammal far i hans ynkliga liv
Hade lyckan att få inta några slurkar av whisky och lite kall öl efter att barnaskaran somnat, en riktig höjdpunkt från en gammal far i hans ynkliga liv
Föreslog frugan att vi skulle skotta in sand på golvet i bastun, sollampa i taket palmtapeter på väggarna och havsbrus i högtalarna men det gick inte hem
Har haft en riktig familjehelg, dvs fredagsmys, lördags mys och nu söndagsmys... Izak tycker det är viktigare med kvantitets tid i stället för kvalitets tid.. Och jag kan bara hålla med.
Även om han kanske sitter vid datorn hälften av tiden med mig, så umgås vi ju faktiskt ( På något konstigt sätt) Kort sagt så har min helg varit skitbra!
Min kommer säkert också att bli bra. Igår thaifest och snart iväg till farsan i Lund för en kombinationsfest för honom och frugan. Kallskuret och tårta står på menyn, hela min del av familjen kommer. Skall dock själv köra bil, enda smolket i glädjebägaren.
Jag läste lite inlägg i denna tråden ang. internationellt körkort.
Det finns 2 varianter, den ena gäller i ett år det andra gäller i 3 år.
Gå in på motormännen hemsida så kan du läsa där och även skriva ut ansökningsblanketten.
Jag läste lite inlägg i denna tråden ang. internationellt körkort.
Det finns 2 varianter, den ena gäller i ett år det andra gäller i 3 år.
Gå in på motormännen hemsida så kan du läsa där och även skriva ut ansökningsblanketten.
Stämmer, men det är tyvärr bara ettårsvarianten som gäller i Thailand. Tre år gäller bl a i USA har jag för mig. Synd, tre år i Thailand hade varit perfekt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.