Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Nej, inte denna gången. Det var ytterligare en sådan där tårdrypande serie, att dom bara orkar ???

Berralund! jag lider inte med dig, men för dig.
Att de bara orkar sitta och glo på dessa snyftserier, först så är skådisarna urusla, sen är ju handlingen så genomskinlig att man redan ser slutet i början av avsnittet...

Vad var det du skrev Kycklingen " skicka pengar till massage i LOS.
Vi och våra medlemmar kör med mig. ;) :D

Det kan du väl inte mena
u184.gif

"ledarn " sa:
Om du kan det där med att hämta ner filmer ifrån nätet ska du titta på denna sida med massor av Thai TV serier....

http://www.siamsmile.org/

Bara att hämta ner, bränna över dom DVD eller om du kör via hårddisk direkt till TV'n.
Så har du din data för dig själv.... :nod: :nod:
[/quote
"ledarn " sa:
Om du kan det där med att hämta ner filmer ifrån nätet ska du titta på denna sida med massor av Thai TV serier....

http://www.siamsmile.org/

Bara att hämta ner, bränna över dom DVD eller om du kör via hårddisk direkt till TV'n.
Så har du din data för dig själv.... :nod: :nod:

"legolas " sa:
Eller ännu bättre.... köp en data till,,, ungarna MÅSTE träna på datan annars blir de "torsklund" i skolan.. Så köp en ny dator och problemet är över... Ersättning för goda råd,,, behövs icke....... ;D ;D ;D

Det kommer att bli så också, jag vet att ytterligare en dator måste till. Men inte förrän dom kan prata bättre svenska, än så länge är det knackigt.

Och jag har egentligen inget emot att titta på svensk TV, det finns ju för det mesta något att titta på! Filmnerladdning har aldrig varit aktuellt, men det kommer.

Tack gentlemen!

Arbetspasset 00:00-08:00 är avklarat.

Nu ska Nyhetsredaktörn/sjömannen gå och kasta sig i bingen och snusa till i eftermiddag, men först ska en ner i mässen och trycka lite mat i ansiktet så John blund kommer snabbare och slår släggan i skallen.

Så godnatt eller gomorron till er alla, från mig 8)

"Jo-Be " sa:
Arbetspasset 00:00-08:00 är avklarat.

Nu ska Nyhetsredaktörn/sjömannen gå och kasta sig i bingen och snusa till i eftermiddag, men först ska en ner i mässen och trycka lite mat i ansiktet så John blund kommer snabbare och slår släggan i skallen.

Så godnatt eller gomorron till er alla, från mig 8)
Dröm om slott och herrgårdar :D

Sitter i telefonkö till MIG. Vill kolla en sak med dom för att vara säker. Tråkigt.... :(

Det blev BARA en halvtimme i kön. Ingenting när det gäller familjen.

Efter gårdagens U G. på tv så har jag ägnat mej åt att leta efter klagomål på den mäklare som vi tänker anlita och sökt info om byggherren.
Nu har jag läst och läst så att ögonen går i kors.
Jag har inte hitta ett enda ont ord om varken mäklare eller byggherren, känns ju bra.
Så det är bara att kliva ombord och fortsätta resan till s vi kommer till nästa station :D

"legolas " sa:
Helt rätt inställning Rolfmannen, "every cloud has a silver lining"...... menandes att de mäklare som finns kvar säkerligen kommer att vara ännu mer alerta och se till att inte beblanda sig med skumrasket bland mäklarna...

Det blir likson renare blod inom den kåren.... Kör hårt du kommer att få det finfint de sista skimrande 30 åren i ditt liv tack vare att du vågar göra något åt ditt liv!!!
:wai: :wai: :wai:
Ja nu gasar vi i 250 ;D

Ett par kompisar kommer på besök. Thaimat för hela slanten naturligtvis, bl a Gapaow. Det är annat än ärtsoppa som ligger och jäser i magen. ;) ;) ;)

"Berralund " sa:
Ett par kompisar kommer på besök. Thaimat för hela slanten naturligtvis, bl a Gapaow. Det är annat än ärtsoppa som ligger och jäser i magen. ;) ;) ;)
Men jäsningen avstannar med rätt mängd punch :)
Ska du inte åka ner till Thailand på ett par år eller har jag missuppfattat ???

"Rolf " sa:
Men jäsningen avstannar med rätt mängd punch :)
Ska du inte åka ner till Thailand på ett par år eller har jag missuppfattat ???

Det stämmer, två tre år ligger planeringen på. Det blir släktbesök hit i stället.

Jag måste dock erkänna att saknaden av LOS kommer att bli svår!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K