Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Men har i a.f. fått svar från Hurtigrutten som undrade om jag hade"Passagerar & Krishantering"kurs också, men så är inte fallet för min del, jag kramar hellre huvudmaskin och ser till att den kommer igång igen, än tar hand virriga och omkringspringande människor på ett utslaget skepp, den biten lämnar jag över till intendenten och personalen han/hon fogar över ;D ;D
Men vad fan krama lite honor som är i nöd fixar du väl.
Själv ska jag sätta igång med att ladda in Office 2010 i våra burkar. Ska bli kul att se hur mailen beter sej, men det fixar sej. Tar säkert en jädra tid bara
Men vad fan krama lite honor som är i nöd fixar du väl.
Själv ska jag sätta igång med att ladda in Office 2010 i våra burkar. Ska bli kul att se hur mailen beter sej, men det fixar sej. Tar säkert en jädra tid bara
Tändrör?!?
Förlåt, min okunskap, men var inte det något som familjen"Hedenhös"hanskades med för ett par år sen tillbaka.
Idagens läge, så används startluft för att vrida runt och starta upp HM nere i Källarn.
Tändrör?!?
Förlåt, min okunskap, men var inte det något som familjen"Hedenhös"hanskades med för ett par år sen tillbaka.
Idagens läge, så används startluft för att vrida runt och starta upp HM nere i Källarn.
En karma fick du för den insikten. Om du undrar varför vi då behöver ha krokodilkött här i Thailand, så beror det på att det är mer "bett" i den maten.
;D ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.