Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jobbsökande fortsätter, bhlää!

Ytterligare ett rederi har fått mina papper ::).

Men har i a.f. fått svar från Hurtigrutten som undrade om jag hade"Passagerar & Krishantering"kurs också, men så är inte fallet för min del, jag kramar hellre huvudmaskin och ser till att den kommer igång igen, än tar hand virriga och omkringspringande människor på ett utslaget skepp, den biten lämnar jag över till intendenten och personalen han/hon fogar över ;D :D ;D

Men vad fan krama lite honor som är i nöd fixar du väl.
Själv ska jag sätta igång med att ladda in Office 2010 i våra burkar. Ska bli kul att se hur mailen beter sej, men det fixar sej. Tar säkert en jädra tid bara

"Rolf " sa:
Men vad fan krama lite honor som är i nöd fixar du väl.
Själv ska jag sätta igång med att ladda in Office 2010 i våra burkar. Ska bli kul att se hur mailen beter sej, men det fixar sej. Tar säkert en jädra tid bara

Hahaha! Roffe, man får mer värme från maskinen, än en iskall skandinav.. :D

"Rolf " sa:
Men du har väl tändröret med dej :D

Tändrör?!?
Förlåt, min okunskap, men var inte det något som familjen"Hedenhös"hanskades med för ett par år sen tillbaka. :D
Idagens läge, så används startluft för att vrida runt och starta upp HM nere i Källarn. :o

"Jo-Be " sa:
Tändrör?!?
Förlåt, min okunskap, men var inte det något som familjen"Hedenhös"hanskades med för ett par år sen tillbaka. :D
Idagens läge, så används startluft för att vrida runt och starta upp HM nere i Källarn. :o
Inte den maskinen jag tänkte närmast på dom med två ben :D

Skall snart väcka resten av familjen. Därefter dusch, frukost och sedan iväg till Migrationsverket i Malmö. ::)

I kväll blir det käk och några groggar hemma hos farsan! :thumbsup:

Vad gör ni CM:are??

Dricker en heineken i väntan på hemfärd på soi 4

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=13.738496,100.552801

ImageUploadedByTapatalk1326457339.150983.jpg

Min svåger kommer för att hjälpa till med ett trådlöst nätverk och installation av nygammal dator. Skönt att få igång det... :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K