Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sitter och grejar med 66:ans bilder i photoshop och tidigare idag har jag lärt den samme att sköta programmet själv, han fick det av mig(man delar ju med sig), ska bli kul och se vad för strapatser som kommer från kryssningen :D

Väntar med spänning!!

Efter en saftig biff och ett par glas rött är det strax dax att sjunka ner i soffan framför TV:n och kolla in "På Spåret". Det är ett av mina absoluta favoritprogram. Men jag tror inte att Udon Thani dyker upp som resmål. ;)

Har suttit hela j*kla dagen och sökt efter jobb, hittat tre st som har fått mina papper, sen resterande kvällen snokat igenom hemsidor med möjliga CV-ansökningar och har lämnat min info till ett femtal rederier.. ::) ??? ::)

Sista barkvällen avklarad för denna gång. Imorgon natt åker vi hem efter 4 härliga veckor i pattaya. :thumbsup: :angel:

Leksand-Bofors i Allsvensk hockey står just nu 3-0 till leksand efter 18 min i 2.a perioden och väntar in Manchester City-Liverpool som börjar 20.45

Skall köra en tur in till IKEA i Malmö, skall handlas lite småkrafs. Hur kul är det? Man kan ju käka lunch där också förstås. :-\

"legolas " sa:
Just tillbaka ifrån dagens "tur", görgött väder och djuren var snälla idag. Inga hundbett i fot eller ben och ormen bet mig inte heller. Varför, jo den var ju stendöd....
;D ;D ;D
Du är säker på det, det var inte så att du glömt att duscha :D :D

Svär just nu ve och förbannelse över regnet och längsta hösten i mannaminne. 12:e januari, ni måste skoja?! + 5,7 grader, hällregn och så det där dunkla som man inte med bästa vilja kan kalla dagsljus. Fy faen!

Håller med dig Gaae. Det är ju helt vedervärdigt. Genomträngande duggregn, nästan storm och 7 grader. Faen vad man längtar till LOS!! >:(

Helgen skall dock bli bättre, t o m sol och möjligen någon minusgrad. Men meteorologerna har ju ljugit förr. :-\

"Berralund " sa:
Håller med dig Gaae. Det är ju helt vedervärdigt. Genomträngande duggregn, nästan storm och 7 grader. Faen vad man längtar till LOS!! >:(

Helgen skall dock bli bättre, t o m sol och möjligen någon minusgrad. Men meteorologerna har ju ljugit förr. :-\
Jaha och glansis, hamna i ett dike med en meter vatten BRRRRRRR!!!!!!!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K