Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sitter och grejar med 66:ans bilder i photoshop och tidigare idag har jag lärt den samme att sköta programmet själv, han fick det av mig(man delar ju med sig), ska bli kul och se vad för strapatser som kommer från kryssningen
Efter en saftig biff och ett par glas rött är det strax dax att sjunka ner i soffan framför TV:n och kolla in "På Spåret". Det är ett av mina absoluta favoritprogram. Men jag tror inte att Udon Thani dyker upp som resmål.
Har suttit hela j*kla dagen och sökt efter jobb, hittat tre st som har fått mina papper, sen resterande kvällen snokat igenom hemsidor med möjliga CV-ansökningar och har lämnat min info till ett femtal rederier.. : ??? :
Just tillbaka ifrån dagens "tur", görgött väder och djuren var snälla idag. Inga hundbett i fot eller ben och ormen bet mig inte heller. Varför, jo den var ju stendöd....
;D ;D ;D
Svär just nu ve och förbannelse över regnet och längsta hösten i mannaminne. 12:e januari, ni måste skoja?! + 5,7 grader, hällregn och så det där dunkla som man inte med bästa vilja kan kalla dagsljus. Fy faen!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.