Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sitter vid datorn. Har det ganska mysigt med en spinnande V8 motor framför tangentbordet. En bra start på morgonen. :)

Drog en sväng till gymet. Ledig på söndagarna och det suger som fan.

Jag kan tycka att det är tråkigt på jobbet när det inte finns så mycket att göra. Men söndagarna slår allt.
Då brukar jag bli så less så att jag går på jobb och donar på där i stället

"andrejsdenruskige " sa:
Drog en sväng till gymet. Ledig på söndagarna och det suger som fan.

Jag kan tycka att det är tråkigt på jobbet när det inte finns så mycket att göra. Men söndagarna slår allt.
Då brukar jag bli så less så att jag går på jobb och donar på där i stället
Pensionär i Thailand verkar inte bli någon höjdare för dig? ;D

I kväll blir det till att titta på finalen i "Mästarnas Mästare". Jag tror att Pernilla Wiberg vinner. Stark kvinna!

Sitter och njuter på terassen under en blå himmel med några stackmoln och en ljuvlig havsbris och 30 grader varmt. Vad kan en fattigpensionär mer begära? 8)

"legolas " sa:
Jag sitter här och smägläds lite grand. Skadeglädje är ju den enda riktiga glädjen sägs det ju.

Jo jag gläds över att se Rolf och Berralunds inlägg har minskat drastiskt.... Så nu ligger de typ "långt efter".....

;D ;D ;D ;D
Jo men du vet, har man inget viktigt eller vettigt att säga så håller man käften :)

I dag bär det av till Älvdalen för att fira att äldsta dottern tagit sjuksköterske examen.

jag åkte till waterfront för att arbeta men efter en timmes väntan så ringde ja chefen o undra va fan alla va
varav ja väkte honom o han vimsi i kolan började fan fan fan men sen kom han till sans o fråga vilken tid på dygnet e de nu
ja sa då 9 på morgonen
då sa han fan micke åk hem o sov vi börjar 8 i kväll inte nu på morgonen :)

så nu har ja kommit hem o tar en kopp kaffe
vilken underbar morgon ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7