Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Drog en sväng till gymet. Ledig på söndagarna och det suger som fan.
Jag kan tycka att det är tråkigt på jobbet när det inte finns så mycket att göra. Men söndagarna slår allt.
Då brukar jag bli så less så att jag går på jobb och donar på där i stället
Drog en sväng till gymet. Ledig på söndagarna och det suger som fan.
Jag kan tycka att det är tråkigt på jobbet när det inte finns så mycket att göra. Men söndagarna slår allt.
Då brukar jag bli så less så att jag går på jobb och donar på där i stället
Sitter och njuter på terassen under en blå himmel med några stackmoln och en ljuvlig havsbris och 30 grader varmt. Vad kan en fattigpensionär mer begära? 8)
jag åkte till waterfront för att arbeta men efter en timmes väntan så ringde ja chefen o undra va fan alla va
varav ja väkte honom o han vimsi i kolan började fan fan fan men sen kom han till sans o fråga vilken tid på dygnet e de nu
ja sa då 9 på morgonen
då sa han fan micke åk hem o sov vi börjar 8 i kväll inte nu på morgonen
så nu har ja kommit hem o tar en kopp kaffe
vilken underbar morgon
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.