Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu börjar dagen lida mot sitt slut för mej. Ska hämta min Ifån som jag lyckats få upplåst hos en skum figur. Sen ska bilen in på Ditec och nya däck till släpan. Sen mat och fotboll.
r62.gif

Ska på jobb intervju imorron, zipe dee doodaa, zipe dii dejj, my o my what a beautiful day!!

Torkan i "Baglommen"(som de säger på Hönö-Öckerö i GB skärgård)är kanske över och man kanske kan se fram emot LOS inom snar framtid och träffa lill-chippan igen..

;D :D ;D

"Jo-Be " sa:
Ska på jobb intervju imorron, zipe dee doodaa, zipe dii dejj, my o my what a beautiful day!!

Torkan i "Baglommen"(som de säger på Hönö-Öckerö i GB skärgård)är kanske över och man kanske kan se fram emot LOS inom snar framtid och träffa lill-chippan igen..

;D :D ;D
Håller tummarna :thumbsup: :thumbsup:

"Jo-Be " sa:
AHHG!! Frustrerad, får inte veta förrän nästa vecka, ifall man får jobbet eller inte..

:blank: ??? :blank:

Fasen också, nu blir jag också frustrerad. Det är ju skitjobbigt att gå som du. HÅLLER TUMMARNA så det knakar!!

"Jo-Be " sa:
AHHG!! Frustrerad, får inte veta förrän nästa vecka, ifall man får jobbet eller inte..

:blank: ??? :blank:
Det var väl fan att det inte löser sej. Ja ja vi hoppas på det bästa.
I dag bär det av till Västervik för lite avkoppling hemma hos Egoboy :D :D

"Rolf " sa:
Det var väl fan att det inte löser sej. Ja ja vi hoppas på det bästa.
I dag bär det av till Västervik för lite avkoppling hemma hos Egoboy :D :D

Västervik, de va som tusan!! Roffe, då kan du säga hej till min faster Berit och hennes dotter Siv(som borde bli min kusin, om jag inte har räknat fel i släktskapet).. :D ;D :D

"Jo-Be " sa:
Västervik, de va som tusan!! Roffe, då kan du säga hej till min faster Berit och hennes dotter Siv(som borde bli min kusin, om jag inte har räknat fel i släktskapet).. :D ;D :D
Ska ske om jag stöter på dom. Vilken jädra trafik det var ner, men kom fram i god tid till middagen :P
I morgon blir det blandad shopping och ev. lite fasad målning ;)

Sitter i STHLM.
Slocknade vid 17.00 igår vaknade upp efter någon timma och kände av bakisen.
Gick till sängs igen och vaknade kvart i nio. Typ 16 timmar sömn.

Man är som ett undernärt spädbarn. Hur kan man sova så mycket?

"andrejsdenruskige " sa:
Sitter i STHLM.
Slocknade vid 17.00 igår vaknade upp efter någon timma och kände av bakisen.
Gick till sängs igen och vaknade kvart i nio. Typ 16 timmar sömn.

Man är som ett undernärt spädbarn. Hur kan man sova så mycket?

Vänta tills du blir äldre, Andrejs! Då försvinner det problemet, speciellt när du sällar dig till nattpinkarnas skara. :)

Ser fram mot en dag i vilans tecken. Lång dag igår med för oss svenskar ett bedrövligt slut.

Förra gången det var bakis i Thailand så körde jag hårklippning.
Bakis idag och då gick jag till kvartersfrisörskan och kortade av det lite till. Tyvärr inte i Thailand denna gång.

Avkoppling gäller i kväll med lite slötittande på fotboll och allmänt zappande. Lugnet har lagt sig för dagen! :)

Här är det också avkoppling som gäller, dricker lite rödvin medans jag väntar på att maten ska bli färdig till fotbollen. :)
Tacos står på menyn.

Har tillbringat dagen på en ö vid Högakusten (45 mil t.o.r).
Hemma igen och läser ikapp på cm.

Ska in och börja förbereda inför morgondagens lunch, beställa grönt och skriva lite listor. Nästa vecka endast öppet i tre dagar....

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K