Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu börjar dagen lida mot sitt slut för mej. Ska hämta min Ifån som jag lyckats få upplåst hos en skum figur. Sen ska bilen in på Ditec och nya däck till släpan. Sen mat och fotboll.
Ska på jobb intervju imorron, zipe dee doodaa, zipe dii dejj, my o my what a beautiful day!!
Torkan i "Baglommen"(som de säger på Hönö-Öckerö i GB skärgård)är kanske över och man kanske kan se fram emot LOS inom snar framtid och träffa lill-chippan igen..
Ska på jobb intervju imorron, zipe dee doodaa, zipe dii dejj, my o my what a beautiful day!!
Torkan i "Baglommen"(som de säger på Hönö-Öckerö i GB skärgård)är kanske över och man kanske kan se fram emot LOS inom snar framtid och träffa lill-chippan igen..
Västervik, de va som tusan!! Roffe, då kan du säga hej till min faster Berit och hennes dotter Siv(som borde bli min kusin, om jag inte har räknat fel i släktskapet).. ;D
Västervik, de va som tusan!! Roffe, då kan du säga hej till min faster Berit och hennes dotter Siv(som borde bli min kusin, om jag inte har räknat fel i släktskapet).. ;D
Ska ske om jag stöter på dom. Vilken jädra trafik det var ner, men kom fram i god tid till middagen
I morgon blir det blandad shopping och ev. lite fasad målning
Sitter i STHLM.
Slocknade vid 17.00 igår vaknade upp efter någon timma och kände av bakisen.
Gick till sängs igen och vaknade kvart i nio. Typ 16 timmar sömn.
Man är som ett undernärt spädbarn. Hur kan man sova så mycket?
Sitter i STHLM.
Slocknade vid 17.00 igår vaknade upp efter någon timma och kände av bakisen.
Gick till sängs igen och vaknade kvart i nio. Typ 16 timmar sömn.
Man är som ett undernärt spädbarn. Hur kan man sova så mycket?
Förra gången det var bakis i Thailand så körde jag hårklippning.
Bakis idag och då gick jag till kvartersfrisörskan och kortade av det lite till. Tyvärr inte i Thailand denna gång.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.