Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"muktwee " sa:
:wai:
Gazton!

Låt inte så deppad, ska ge dig en morot att sukta efter...

THAILAND, HERE I COME!!!

Då kan kroppen värka hur satans mycket som helst, kan du ge ett motdrag/motivation betyder mer än det jag gav... Då bugar jag för överheten ;D ;D ;D

M.v.h. BerraMuk

Ja där har du en morot som heter duga.

"legolas " sa:
Gazton, kul att höra undertonerna i ditt inlägg. Visst fan är du nöjd och belåten med livet nu. Att det gör ont, hör till. Det SKALL göra ont att spara ihop till en resa till Paradiset. Alla kan ju inte göra som muslimerna och fästa en bomb på kroppen, och sedan få en snabbiljett till paradiset.
;D ;D ;D

:upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown:

Lagar revbenspjäll för 8 personer.. Dricker lite öl, varvat med southern comfort.

Spjällen är honungs och chilli marinerade. Svingott :)

"legolas " sa:
Gazton, honungsmarinerade revbenspjäll, fasen va gött. Det där med
chillin kan vara för min del. jag har ju skiten runt mig här hela tiden..

Nja, Chillin ska inte överdrivas. Den kommer till sin rätt i lagom doser. Och ihop med honungen så blir det en kulinarisk utomkroppslig upplevelse. :)

"legolas " sa:
utomkroppslig???? Kan inte du beskriva den mer ingående, behöver lite underhållning nu på förmiddagen här.....
tack för förhand min käre Watson
:wai: :wai: :wai:

Du vet när man njuter av maten till den milda grad,att man använder gaffeln till att hugga bordsgrannar som försöker förse sig av fatet med spjällen.. man liksom får den där blicken i ögonen som säger :stick o brinn... det här är mitt mitt mitt

Gör ingenting, men ska åka in till "stan" och handla är det tänkt, ska laga mat och städa lite innan kvällen.

Käkar och kollar "Lets Dance" Björn Ranelid... Vilken speciell mäniska. skulle nog inte passa i min umgängeskrets.. Blärk!

Soffläge idag. Blev ganska hårt går men roligt var det :laugh:

Idag är det cola och chips framför tv,n :o

Har vaknat 3 gånger inatt utav att snö har rasat av taket.
Första raset vid 02 tiden fick mig att sätta mig käpprakt upp i sängen.. det skakade i hela huset, och jag trodde först att taket var på väg in i huset. andra och tredje raset vaknade jag av, men då visste jag vad som hände. men första.... ska kolla om jag behöver byta lakan ;)

Har gjort lite nytta som städning,tvätt,disk och lagat Lunch.
Har även hunnit hälsa på min Mor.
Just nu, ingenting, lutar mej tillbaks och lyssnar på lite Bob :angel:

Har sorterat och plockat undan lite papper så att man har allt i ordning när det är dags för hemresa. Det är mycket som skall fixas! Roligt att kunna snacka med er under tiden.

"Berralund " sa:
Har sorterat och plockat undan lite papper så att man har allt i ordning när det är dags för hemresa. Det är mycket som skall fixas! Roligt att kunna snacka med er under tiden.

Jag fattar inte vart dom här veckorna har tagit vägen, inte längesen du åkte. Är det åldern det beror på att tiden runnit iväg eller kanske det är det trevliga sällslapet. Jag hoppas på det sistnämnda. :)

"Kycklingen " sa:
Jag fattar inte vart dom här veckorna har tagit vägen, inte längesen du åkte. Är det åldern det beror på att tiden runnit iväg eller kanske det är det trevliga sällslapet. Jag hoppas på det sistnämnda. :)

Tack för dom orden! Trevligt sällskap är det gott om här. Och vad skönt det är att kunna vara med i det här gänget även när man jobbar, de hade varit väldigt tråkigt annars. :wai:

Har just testat min nyinköpta snöslunga.
NU är det ju riktigt kul att skotta snö :)

Mare Mare.. vad gör man med en söndagskväll?
Jo äta upp resterna utav helgens revbenspjäll.
;) 8)

:wai:
Hej Cm:are!

Här kommer mitt 200:de inlägg

På knappt 2 månader, har man gott från 3-4 inlägg på 4år till roliga 200 st, det har varit ett jädra tänkande, pusslande, sökande, tjötande(legolas), fribord(Berralund), hjälpsam(Gazton) och tack alla andra CM:are, som jag nu i skrivande stund glömt bort att nämna. ;D :D ;D

ChaiMai ska inte heller glömmas bort, ett jädra bra forum :thumbsup: :thumbsup:

Jo-Be"there"

"legolas " sa:
Grattis gamle man, bra jobbat.. kan bara hålla med
äntligen ett bra forum att hålla till i. Inga såna där jädra
stygga skitstövlar så långt ögat kan nå...
8) 8)

Jag kan bara hålla med, vi har en härlig stämning och så skall det förbli en lååååååång tid framöver. ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K