Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det kanske inte heter så, men jag kallar dom så.
Dom vänstra och högra menar jag.
Skon i mitten fick jag låna av en jobbarkompis men jag skulle aldrig klara av att gå i sådana smala höga klackar så därav att jag köpte något jag klarar av
Nu blir det mat, receptionisten sa bästa maten på stan, du kan dra ner på lyxrestaurangerna till vänster men bara extra kostnad.
Bästa restaurangen i Stockholm är 100m rakt fram sen sväng höger.
Dom andra är bara kostnad men ingen smakupplevelse.
Så testar den.
Som jag förstod det på killen i ambassaden så inga problem.
Kom tillbaks med foto, flygbiljett, hotell imorrn Jonas så godkänner jag din hemresa.
Så kändes riktigt bra efter jag snacka med dom.
Jag tror @Saxon såg lite lycka och hopp i mig när jag kom ut.
Nä jag tror det här kommer bli bra.....jag har en plan jag är inte dum fast man kan tro det 55555.
Frugan tog ut svärmor på ett spinn jag tror hon e stolt över sin dotter. Ja vet att en del i släkten har sett ned på dom. Svärfar har gjort en hel del dundertabbar i sitt liv.
Själv tänker ja göra en panpan o förmodligen e ja hemma igen innan jul. Kan ja vara värd
Hade längre uppsägningsavtal än jag trodde och rederiet verkar inte släppa mig så lätt, så ser ut som jag blir tvingad ut igen.
Seniorer hade 3 månader uppsägning och jag har bara 49 dagar i banken.
Hade längre uppsägningsavtal än jag trodde och rederiet verkar inte släppa mig så lätt, så ser ut som jag blir tvingad ut igen.
Seniorer hade 3 månader uppsägning och jag har bara 49 dagar i banken.
Kör lite på familjekänsla, lojalitet och att rederiet har 2 FSU i Thailand.
Om dom vill behålla mig finns ju arbetsmöjligheten här under pandemin.
Såg att dom hade mängder av sina tug boats utanför Singapore med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.