Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hej

Känner inte till den undersökningen så jag kan inte säga emot dig, har själv aldrig sett någon liknande undersökning inom LO och Metall.

Mvh isan lover
Absolut den undersökningen är mörkad och förbjuden inom dina kretsar.

Vidga dina vyer utanför LO och Metall.
Jag har för mig att jag har hört talas om undersökningen kring psykopater inom just LO och Metall.

Var det inte i den som de kom fram till att det var 110% psykopater inom LO och Metall?

Den hemligstämplades omgående.

Reste igen till Koh Chang

Man fick inte stiga ur bilen på färjan och måste visa upp covidbevis på hotellet

20210920_170759.jpg

20210920_162519.jpg

20210920_111513.jpg

20210920_170851.jpg

Reste igen till Koh Chang

Man fick inte stiga ur bilen på färjan och måste visa upp covidbevis på hotellet

20210920_170759.jpg

20210920_162519.jpg

20210920_111513.jpg

20210920_170851.jpg
Har du varit hos svensken som bor i ett stolphus och har en liten restaurang och kör fisketurer om du åker till vänster från färjan så långt det går att köra (nästan) , vet inte om han är där nu pga coronan, kom på vad stället heter Fishermen's Hut

Senast ändrad:
Har du varit hos svensken som bor i ett stolphus och har en liten restaurang och kör fisketurer om du åker till vänster från färjan så långt det går att köra (nästan) , vet inte om han är där nu pga coronan, kom på vad stället heter Fishermen's Hut
Får kolla det. Jag kommer hänga där imorn om vädret blir bra den stranden längst bort om det heter lonely beach.

Måste även få tag i Torbjörn och köpa hans Black kiss turkisk peppar. Men först blir de lyxrestaurang. Bilder utlovas.

Får kolla det. Jag kommer hänga där imorn om vädret blir bra den stranden längst bort om det heter lonely beach.

Måste även få tag i Torbjörn och köpa hans Black kiss turkisk peppar. Men först blir de lyxrestaurang. Bilder utlovas.
Lyxrestaurang på Koh Chang tillåt mig tvivla, bara för att det är dyrt gör det inte till en lyxrestaurang.

Vi håller på med packning, om 2 timmar avgår tåget mot Göteborg sedan vidare till Frederikshavn och Skagen. Frugan är inte överentusiastisk men som jag sa till henne, en gång i livet man blir inbjuden till pensionärsavtackning. Imorgon blir det turistande i Skagen om vädret tillåter innan stora middagen på kvällen.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K