Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Besökte Thai Airways i Chatuchak och bokade min hemresa i maj 2022. Använde min öppna biljett som gäller hela 2022 för betalning efter min inställda flight maj 2020. Behövde inte betala en endaste satang. Bra service och vänligt bemötande.
Håller på packa och fixa i ordning för min årliga jakt vecka uppe till fjälls,Hkp lyfter ut oss på lördag fm om vädret tillåter
Senare idag hämtar jag upp en fransman som gör jakt & fiske filmer,han ska vara med mig fram till 10-12 oktober och filma då jag jagar älg och fågel..
Och det färdiga materialet ska sändas i fransk television,gäller att hålla sig cool & stadig på handen om det dyker upp en bamse älg
Nå jakt är jakt och jag har sagt att det finns inga garantier att vi skjuter nåt,har tidigare medverkat i en finsk produktion om toppfågel jakt och även medverkat i 2 jakttidningar så detta ska jag nog fixa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.