Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har aldrig haft viktproblem och gör årligt hälsotest här nere på Bangkok hospital och inga problem där heller..
Kanske går i familjen, vi äter men ingen vare sig morfar/farfar, mormor/farmor, Pappa/mamma har någonsin blivit överviktiga, dock dog morsan i ung ålder men annars ingen innan 90 år.

Har alltid ätit den mat jag gillar, dö skall man göra. Jag bryr mig inte eller tänker på det, jag käkar det jag är sugen på...
Har jag också gjort även fast jag är medveten om hur det påverkar kroppen. Sedan gillar jag inte att trycka Coca-Cola, pizza och hamburgare varje dag. Speciellt läskeblasket är jag gärna utan. Ända gången jag dricker läsk så är det i form av grogg vilket jag inte heller är en stor fan av.

Slötittar på talang, klockan är ställd på 05.20 dags för årets första övertid lördag i morgon.
Förra året gjorde jag över 200 Tim från maj-okt, så börjar övertid redan nu så fixar jag det fort och slipper kanske övertid den sista halvan på året.
Du borde snart ha fått ihop till ett års semester. En riktigt liten myra

Tycker det är skönt att krypa ner till sängs med full mage. Vi brukar titta på nåt läskigt ur Netflix i sängen till småtimmarna o sen sover man bra :). Uppvaknandet sju timmar senare av långsam penis massage av en mörkhyad Amazon uppfyller hela min kostcirkel o en bra start på en ny dag i "paradiset"...:eek:

Har jag också gjort även fast jag är medveten om hur det påverkar kroppen. Sedan gillar jag inte att trycka Coca-Cola, pizza och hamburgare varje dag. Speciellt läskeblasket är jag gärna utan. Ända gången jag dricker läsk så är det i form av grogg vilket jag inte heller är en stor fan av.
Men kanske det går jämt upp för jag dricker inte grogg, blandar sällan sockerdrycker i det jag dricker. Dricker ca 1st 33cl coca cola 4 av 7 dagar i veckan, annars sodavatten eller mjölk..
Jag äter godis 1 gngn i månaden annars inget...

Skall jag väl inte sticka under stolen att jag gillar mina helnycktra perioder bättre, ut och käka, prommenera och cykla, men gillar bli full imellanåt också..

Tror nog mjölk i vätska brukas mest i hemmet då jag och yngste dricker mycke mjölk.
Möjligt fel men han är som pappa tokig i mjölk...

Vad är det för märken på akvarium som gäller nu? Jag hade 50/50 ramakvarium och helglas. Mitt största var ett ram på 250l. Sparade veckopeng och köpte spretans nytt när jag var typ 15år. Så galet stolt över det akvariumet. Skänkte bort det till en skola när jag var typ 25. Kommer inte ihåg märket på rak arm men gillade det.
Började med ett 54 liters till pojken, sedan blev pappa torsk :)
Fick ett Juwel 125 l av en bekant, blev ännu mer torsk å köpte ett Juwel 240 l som jag tyckte va väldigt stort "en vecka" ännu mer blodad tand nu.
Har spanat in ett riktigt snyggt akvastabil 720 l, ett möbelakvarium med 4 genomborrningar i botten för att slippa pump och filter i akvariumet. Finns i vitt å svart.
Screenshot_20220121-212011_Samsung Internet.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar