Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Om ja har 40årskris så har Clint 90årskris 555 varför skall ja leva livet som alla ni andra?

Screenshot_20220122-115906_Facebook.jpg

Även om du trivs med att gå hemma, så är det nog nyttigt att ha ett jobb. Du är ju Inte så gammal ännu.
Blir ju slitningar i förhållandet att springa på varandra 24/7 varje dag,
Bra att komma ifrån alkoholen ett tag åxå ;)
Japp vart ju nykter sen nyår men sen Tisd blivit något varje kväll.
Men igentligen bara Tisd som var kul dom andra dagarna för jag tycker så förbannat tråkigt att vara bakfull.
Fast inte vart så farligt med den biten, dock tar det någon dag för hjärnan att få tillbaks endorfinet eller vad man dricker bort....
Bästa tiden är ju igentligen som mellan nyår och till Tisd när jag är ute och motionerar och äter på restaurang, sitter vid stranden etc. Då sprudlar jag av förmiddags energi... Men blir för mycke dötimmar man inte har nåt att göra...
Har ju byggt klart riggarna så inget att göra där heller längre, nu rullar pengarna in utan jag gör nåt...

Senast ändrad:
Skall dock inte söka mig tillbaks till det jag jobbade med innan, shuttle tanker är bra betalt, för dålig lön hade man inte men är nog bland det slitsammaste till sjöss.
Skall söka AHTS, supply, construction eller lax brunnbåt, även industritrålare kan jag tänka mig uppe vid Barents, skall kolla avtalen bara.
Får vi se om det finns jobb bara.

Fundera på varför skriver jag tjejkompis, är det nåt undermedvetet som vill visa att jag känner en tjej.
Kom på mig själv i annat inlägg.
Skriver typ inte killkompis...

Kvinnor gör nog lika och skriva skriver killkompis för att poängtera att det är en kompis av motsatt kön
Kanske men har ju flera kvinnliga polare på fb, ser ingen av dom skriva killkompisarna, oftare tjejpolarna.
Aldrig sett någon tjej skriva att går ut med killpolarna ikväll, oftare ut me dårarna, ganingarna etc när ut med killar...
I vanlig text poängterar inte ens kön.
Med tjejer, ut med goingarna, snyggingarna, tjejgänget...

Senast ändrad:
Nu hör jag en bil på el komma körandes så mistänker att det frugan.
Den låter iiiiiii när på el och plingar när parkerar..

Smidigt å snabbt, nu satt 3an i kroppen:)
Får sitta en kvart å skum läsa här, hoppas på att inte få biverkningar som feber eller hjärtstillestånd ;)
Har själv bara fått 2 dos p.g.a. hjärtproblem efter dos 2. (Pfizer)
Efter 6 månader är det som att hjärtat har återhämtat sig, men vill inte ha mer mrna vaccin.
Hoppas, att Novavax vaccinet anländer snart, skulle vilja prova det.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K