Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är väl växten/oljan som sägs vara hälsosam, jag vet inte, ingen expert på området.
Ville bara testa en kopp te så har man det gjort och var rätt fint där, så satt bra.
Läste nu att får innehålla 0,2%thc i Thailand.
Vad det innebär i mängd för känna nåt vet jag inte.
Kollade nu det är nog ingen kännbar mängd då det annars kan innehålla 50-90% thc.
Är väl cannabis motsvarighet till en alkoholfri öl
Jo vi köpte 2kg för 450 baht när vi gjorde pizza, men inte smakat på den som vanligt.
Frågan är, är det riktig ost eller bara kemikalier, processed cheese?
Ja det kanske är lite dyrt men jag dricker knappt alkohol längre utom när jag dricker så jag lägger stålarna på något gott i stället och den där osten är värd varenda baht i kilopris.
Dom har Arla ost på Villa Market och Big-C här, vet inte om det bara är lokalt eller så runtom i landet, inte på Big-C men Villa Market kanske?
Aldrig vart på Villa Market utanför Pattaya.
Ja det är något jag reagerar över höga mat priser i Thailand. Läst nu att de kommer troligen bli ännu dyrare lägsta löner kommer öka från 336 till 492 B.
Dom har Arla ost på Villa Market och Big-C här, vet inte om det bara är lokalt eller så runtom i landet, inte på Big-C men Villa Market kanske?
Aldrig vart på Villa Market utanför Pattaya.
Ja det kanske är lite dyrt men jag dricker knappt alkohol längre utom när jag dricker så jag lägger stålarna på något gott i stället och den där osten är värd varenda baht i kilopris.
Hade ju tagit fel nyckelknippa, så bidde ingen cykeltur, nyckeln till cykellåset sitter på den andre.
Så tog bilen till Pratumnak, blev sugen att testa deras baguett....
Får bli en promenad efter frukost om jag kan gå efter den, var lite maffig för mig.
Sen till condon fortsätta kolla jobb plus ner en sväng till tukcom och kolla scanner.
Ja det är något jag reagerar över höga mat priser i Thailand. Läst nu att de kommer troligen bli ännu dyrare lägsta löner kommer öka från 336 till 492 B.
Matpriserna har stigit i hela världen. I Sverige räknar dom med ännu mer höjningar under 2022. Höga energipriser och fraktpriser (som till stor del beror på energipriser) är en del av ökningen. Bara tacka Märta, vi skyller henne för allt känns bättre så
Matpriserna har stigit i hela världen. I Sverige räknar dom med ännu mer höjningar under 2022. Höga energipriser och fraktpriser (som till stor del beror på energipriser) är en del av ökningen. Bara tacka Märta, vi skyller henne för allt känns bättre så
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.