Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Tog ett stopp på promenaden, testa cannabis tea for health...
Det har jag inte testat här nere innan.

20220209_100838.jpg

20220209_101113.jpg

20220209_101120.jpg

20220209_101131.jpg

20220209_101529.jpg
Å hur kändes det? Har aldrig provat några andra droger än alkohol

Va faan tee på löv då, vad är det hälsosamma om drogen är borttagen
Det är väl växten/oljan som sägs vara hälsosam, jag vet inte, ingen expert på området.
Ville bara testa en kopp te så har man det gjort och var rätt fint där, så satt bra.
Läste nu att får innehålla 0,2%thc i Thailand.
Vad det innebär i mängd för känna nåt vet jag inte.
Kollade nu det är nog ingen kännbar mängd då det annars kan innehålla 50-90% thc.

Är väl cannabis motsvarighet till en alkoholfri öl ;)

Dom har Arla ost på Villa Market och Big-C här, vet inte om det bara är lokalt eller så runtom i landet, inte på Big-C men Villa Market kanske?
Aldrig vart på Villa Market utanför Pattaya.

Hade ju tagit fel nyckelknippa, så bidde ingen cykeltur, nyckeln till cykellåset sitter på den andre.
Så tog bilen till Pratumnak, blev sugen att testa deras baguett....
Får bli en promenad efter frukost om jag kan gå efter den, var lite maffig för mig.
Sen till condon fortsätta kolla jobb plus ner en sväng till tukcom och kolla scanner.

20220209_092138.jpg

20220209_091058.jpg

20220209_091052.jpg

20220209_090809.jpg
Du den mackan hade räckt till två :thumbsup:

Ja det är något jag reagerar över höga mat priser i Thailand. Läst nu att de kommer troligen bli ännu dyrare lägsta löner kommer öka från 336 till 492 B.
Matpriserna har stigit i hela världen. I Sverige räknar dom med ännu mer höjningar under 2022. Höga energipriser och fraktpriser (som till stor del beror på energipriser) är en del av ökningen. Bara tacka Märta, vi skyller henne för allt känns bättre så :laugh2:

Matpriserna har stigit i hela världen. I Sverige räknar dom med ännu mer höjningar under 2022. Höga energipriser och fraktpriser (som till stor del beror på energipriser) är en del av ökningen. Bara tacka Märta, vi skyller henne för allt känns bättre så :laugh2:
Lika bra att nämna byfånen Bolund också när du redan har förstört dagen. :eek:

Ja det är dyrt i Sverige men bättre mat. I södra Europa billigare jag har inte gjort någon större jämförelse men spontant känns det så.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K