Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad tusan nu då, du förespråkar ofta att vi som bor i Thailand ska eller är dåliga på att äta thai/isaanmat, trodde er familj bara åt västerländsk mat.
Där alla Thaiarna i Göteborg hänger. Går ni dit på måndag eftermiddag/kväll brukar det vara samlingspunkten. Är ni sugna på lotteri eller kortspel så löses även det...
Jag laddar upp för att ha tableten i knäet ett tag efter kl 18. Måste bevaka liverapporteringen SAIK - Redhawks. Inga stora förhoppningar om poäng men större mirakel har inträffat.
Ligger i soffan och väntar på kyckling, vet inte om vi har någon plan för dagen, äldste har sportlov, går ju på eng schema, yngste har skola thai schema.
Nu kom kycklingen...
Bästa här nere så enkelt få hem det man vill ha.
Svennebananomdömen om Thaimat tar jag med en nypa salt. Att Thaiarna själva äter där, tar jag som ett gott tecken.
Men jag har inga intressen av att pusha Ullevi. Får jag föreslå Göteborgs bästa (enligt ägaren) thai i Partille istället? Jag skulle aldrig sätta min fot där igen, men ägaren påstår gång efter annat att de är fantastiskt och dessutom har de Michelinkock i köket (återigen enligt ägare).
Till det mer seriösa, SPICE på kungstorget är helt okay också. Tantawan på Klippan har en del godsaker också. Toui's Thaikök i Mölndal har också en dem bra grejer.
Svennebananomdömen om Thaimat tar jag med en nypa salt. Att Thaiarna själva äter där, tar jag som ett gott tecken.
Men jag har inga intressen av att pusha Ullevi. Får jag föreslå Göteborgs bästa (enligt ägaren) thai i Partille istället? Jag skulle aldrig sätta min fot där igen, men ägaren påstår gång efter annat att de är fantastiskt och dessutom har de Michelinkock i köket (återigen enligt ägare).
Till det mer seriösa, SPICE på kungstorget är helt okay också. Tantawan på Klippan har en del godsaker också. Toui's Thaikök i Mölndal har också en dem bra grejer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.