Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funderar på vad vi skall gå och äta idag, regnet hänger i luften så får väl bli någonstans inomhus.
Kanske skulle testa News, det var ju längesen man var där.
Är väl valentines day idag?
En sista middag sen får man bli lite sparsam och laga hemma igen, är ju meningen kontot skall öka inte minska.
Vi får se, det eller korvstroganoff ;)

Det man inte dör av härdas man av heter det. Jag yrodde jag byggt upp resistens efter 4e raka sprutdiarrén men det hade jag uppenbarligen inte. Har slutat köka thaimat till lunch för orkar inte leta ny.

Samet har rätt det är för sött eller för salt på de flesta thaihak.
Men hur som helst borde nog Miljöförvaltningen kontrollera deras hygienrutiner, det behövs inte mycket för att folk skall bli sjuka. Jag och frugan vet efter hennes försök med Take-away för några år sedan. Ingen blev magsjuk men däremot funkade det inte alls med hyresvärden så vi gav upp.

Blev lite spooked igår när vi checkade in på hotell onyxen . Stod 2 små skumpa i vinkylare på rummet och ett välkomstbrev. VÄLKOMMEN JONAS HOPPAS DU KOMMER TRIVAS

Jag o frugan har skämtat att Jonas kommer öppna antikaffär nära oss och konkurrera
Typ att när vi kommer till second hand affär "spring och paxa den där soffgruppen inman Jonas tar den." - sådär brukar vi tramsa oss...

Men hur som helst borde nog Miljöförvaltningen kontrollera deras hygienrutiner, det behövs inte mycket för att folk skall bli sjuka. Jag och frugan vet efter hennes försök med Take-away för några år sedan. Ingen blev magsjuk men däremot funkade det inte alls med hyresvärden så vi gav upp.
Nä det räcker med att kycklingen är lite rå i mitten för mig

Nä det räcker med att kycklingen är lite rå i mitten för mig
Det första jag kollar när det gäller kyckling, delar och kollar. Minsta tecken på att den är rå och den åker obönhörligen ut. Fy fasen vad dålig man kan bli av kyckling, fick en sådan på Tobago en gång i tiden och såg ut som en skinnflådd babian i arslet efter ett par dagar och förstörd semester några dagar dessutom. :eek::sick:

Har bröllop idag, gifta sen ett par år tillbaka men aldrig haft thaibröllop innan:)
IMG_20220214_104438.jpg
IMG_20220214_091647.jpg
IMG_20220214_104105.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar