Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ja bra bra ledare/tränare är viktigt. Min grabb spelar ju handboll och tränarna/ledarna är helt underbara. Fy fan vilken insats dom gör. Sjukt imponerad och har sagt det till dom flera gånger. Den ena ledaren hon är ett riktigt energiknippe och får med sig barnen. Min son älskar henne och pratar ofta med henne som jan inte ”vågar” med oss. Dessa människor borde få Nobelpris för sitt engagemang :thumbsup:

Tycker det är kasst, ungarna spelar i skollaget, representerar skolan reser runt och spelar mot andra skolor och nationella ungdomslag.
Samma var ju på The Regent har ju visat hans medaljskörd i alla sporter men vi måste betala extra för allt för han skall delta.
Bara när han var med i Fobisia så fick vi betala 25k, han drog in flera medaljer för the regent, yngre än motståndarna från andra länder, spred reklam internationellt för skolan och det skall vi betala för..
Ja jag hatar att sport ska vara så jäkla dyrt. Borde starta ett eget lag ju.

Tack för erbjudandet men Tommy har allt ps4 o massa spel och nintendo med men bara youtube o spel på telefon han kör.

Han fråga igår son morsa om han kunde få köra situps men då hade han lite feber så hon sa nej haha

Vet dock att dom kommer förlora på det, det vet tränaren med så han skulle som sagt försöka trycka på skolledningen, han har sagt till sonen att han får hålla tyst om det bara så det inte kommer ut till andra föräldrar..

Är väl en sak man kan bli lite deppig för, för det har ni ju sett med vad jag visat innan att sport är han ju bra i.
På The Regent fick han ju utlopp för det och vi har sådana härliga videos på han.
Springer marathon på konkurerande internationell skola strax öst om här, sätter sig strax innan mållinjen vinkar fram ett glas vatten så långt före alla andra, dricker upp traskar över ;)
Sportdagarna på skolan, kortdistans 100m, han är så överlägsen så hinner stoppa dra par danssteg sen hoppar över mållinjen, i Taekwando fick pokal Taekwondo student of the year, fotbollen dom är 3 topp players som lyfter laget.
Nu skall vi betala för allt detta.
Nu har vi inte råd, vad Thailand missar i en framtida möjlighet men som sagt, jag jobbar på det och skall försöka få råd igen....

Skattegården Rederi Söker Styrmän och Kaptener med Polar Certifikat omgående för säsong på Svalbard samt Grönland nu under vår och sommar. Säsongen börjar i mars och slutar i slutet av september. Ring +4670 370 8448 eller e-post info@rederiskattegarden.com
Foto: Fredrik Granath, Melissa Schäfer

hade ju vart ett äventyr....

274027658_10159964410257265_5508519326793341088_n.jpg

Så avundsjuk på @Nam Falang få sitta och rå sig själv i ett hus här nere utan måsten....
Hade det ju så en vecka efter Songkran då dom var kvar för skolorna öppna inte, va gött men efter en vecka sakna man dom ;)
Men nu kunde dom dragit en vecka igen ;) pappa behöver vila 5555555.

Tänkte inte åka så långt. Tar Big-C i Sattahip. Blir vädret bättre i morgon så blir det kanske Pattis och Big-C klang
Ok, rekomenderar extraturen till klangen, för den affären Big-C har riktigt utvecklats, innan var det ju foodland som gällde typ men inte idag och dom har även bra vinhyllor, även Riojas till ok priser för här nere...

Now we are talking! Jasså du tycker jag behöver höja alkohol intaget :laugh2:
Seröst, en köttbit och en god Rioja det är kung :thumbsup:
Då skall du till Big-C klangen, finns nog ingen butik som har den charkdisken när det gäller nötkött, tror inte ens du hittar den valmöjlighten i Sverige med det fina nötköttet som dom har där och välja på, jag har inte sett det i sverige iaf...

Vill man ha go nötfärs så änna Australian grounded, oxfilee av alla sorter matat på olika vis, tycker den är riktigt bra, aldrig ätit så mört nötkött som från det jag köpt där, vart på restauranger i Sverige med stjärnor, dom är inte i närhet av det köttet...
Har EU, US, NZ, Aus, JPN välja och olika fed.

Då skall du till Big-C klangen, finns nog ingen butik som har den charkdisken när det gäller nötkött, tror inte ens du hittar den valmöjlighten i Sverige med det fina nötköttet som dom har där och välja på, jag har inte sett det i sverige iaf...
Jo jag har varit där och spanat men av förståeliga skäl så var det länge sedan nu.

Skattegården Rederi Söker Styrmän och Kaptener med Polar Certifikat omgående för säsong på Svalbard samt Grönland nu under vår och sommar. Säsongen börjar i mars och slutar i slutet av september. Ring +4670 370 8448 eller e-post info@rederiskattegarden.com
Foto: Fredrik Granath, Melissa Schäfer

hade ju vart ett äventyr....

274027658_10159964410257265_5508519326793341088_n.jpg
Följer en sailer Anders Eriksson sailing malala på FB han har gjort sådana expeditioner, nu är han på Nordatlanten på väg hem i sin malala

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K