Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Slappar efter lördagens äventyr…

F1E4EB3C-B839-4F6B-8AB5-5C30CBCDAD50.webp

I kväll går planet till Arlanda via Helsingfors. På morgonen har jag sorterat bort div onödiga papper mm som ska dumpas. Under dagen ska vi avlägga ett sista besök hos svärfar och inköpa en riskokare som frugan blivit förtjust i. Känns lite vemodigt men också roligt att få träffa barn och barnbarn under veckan.

Ska bli intressant att se hur fullt planet blir. Vi ska sitta på rad 28. Flygrutten blir också en påminnelse om att det pågår ett blodigt krig i Europa.

I kväll går planet till Arlanda via Helsingfors. På morgonen har jag sorterat bort div onödiga papper mm som ska dumpas. Under dagen ska vi avlägga ett sista besök hos svärfar och inköpa en riskokare som frugan blivit förtjust i. Känns lite vemodigt men också roligt att få träffa barn och barnbarn under veckan.

Ska bli intressant att se hur fullt planet blir. Vi ska sitta på rad 28. Flygrutten blir också en påminnelse om att det pågår ett blodigt krig i Europa.
Ha en trevlig resa. Sverige är fantastiskt, speciellt sommartid så känn inget vemod. Thailand försvinner inte.

Efter fyra veckor i Dumaguete har frun äntligen fått komma in på operationsbordet.

6 olika läkarbesök, remisser, prover, mera prover, återbesök, mer prover, nya återbesök, nya remisser, röntgen, ultraljud.
Uppskjutet tre gånger.

Nu är det bara att hoppas det går bra.

Dom vet hur att tjäna pengar...

Idag blir jag min egen kock.
På gott och ont.
Mest gott med svensk kryddning och rött vin.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K