Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förstår själv inte citeringen. Vad jag ville ha sagt var tigrarna är drogade! Inte ens min katt skulle ligga kvar och bli klappad av en totalt okänd person.
Förstår själv inte citeringen. Vad jag ville ha sagt var tigrarna drogade! Inte ens minkatt skulle ligga kvar och bli klappad av en totalt okänd person.
Funderar på om vi skall gå ut och äta idag eller om vi skall åka hem har lite rester av köttfärssås i frysen.
Frågade frugan nu och hon har bestämt att jag skall gå och handla kwittiao moo vid ett hål i väggen utanför condon och ta med mig upp.
Finns det här i Thailand längre får klappa tigrar?
Något som förbjöds av juntan och sådana dåliga djurförhållanden som nong noch hade är helt borta där nu, när vi var där sist.
På Zoo idag som i Khao kaew open zoo så hade dom ok öppen miljö jämfört vad man sett på andra ställen.
Nu var man ju dum och sponsrade och klappa en tiger på den tiden men var i nong noch tropical garden.
Men märkt att blivit mycket hårdare regler för djurens rätt.
Typ 11 år gamla foton.
Det ser tunt ut, hur gjorde ni?
Jag pressar ur mycket av saften och koker bara med socker men slår på lite saft till jag tycker koncistensen blir bra.
Oftast rårör jag bären med socker i en rostfri form och slår bort saften.
Nej man utför inte PCR tester numera, endast vid misstankar inom vården. Vi använde ett likadant test när vi hade Covid på dottern och det visade positivt då. Det är många som har drabbats av denna influensa nu, liknande symptom hos alla. Nu ligger frugan också.
Bokat biljetter i en veckas tid nu.
Har pengar i Travel fund som förfaller inom en vecka.
Väldigt smidigt med Cebu Pacific men fick bekymmer med Qatar då frun bytt namn som inte stämmer med hennes voucher.
Dom kunde inte ändra namn då bokning var med två olika bolag.
Dom föreslog att återbetala våra voucher och 24.000kr fanns på kontot inom en vecka.
Bra service via telefon.
Nu blev det Thai från Manila till Umeå istället med bättre tider och billigare.
Pengarna hos Cebu Pacific räckte till 6 ombokningsbara flygningar för 2 personer.
Nu är det bara AirAsia kvar men dom gäller ett år till.
Förstår själv inte citeringen. Vad jag ville ha sagt var tigrarna är drogade! Inte ens min katt skulle ligga kvar och bli klappad av en totalt okänd person.
Sicket skitsnack. Hade inte dessa tigra r variit dopade drogade , så hade du varit uppäten för länge sedan (vilket inte betyder så mycket i din nuvarande livssituation.
HADE DIN FRU HAFT SAMMA VAL , Så HADE VI VARIT I SAMMA SITUATION. LYCKA TILL MED LIVET, HöR GäRNA AV DIG OM 20 ELLER Så åR NäR DU HAR FåTT LITE LIVSERFARENHET,VILKET DU VERKAR SAKNA.
sJäLV SAKNAR JAG MöJLIGHETEN TILL ATT INTE KUNNA ANVäNDA VERSALER...
Sicket skitsnack. Hade inte dessa tigra r variit dopade drogade , så hade du varit uppäten för länge sedan (vilket inte betyder så mycket i din nuvarande livssituation.
Nu har du nog ändå delat droger med dessa tigrar.
Menar du att dessa tigrar skulle springa lösa på BigC, Siam Paragon, Coop, flygplatser och andra random ställen?
HADE DIN FRU HAFT SAMMA VAL , Så HADE VI VARIT I SAMMA SITUATION. LYCKA TILL MED LIVET, HöR GäRNA AV DIG OM 20 ELLER Så åR NäR DU HAR FåTT LITE LIVSERFARENHET,VILKET DU VERKAR SAKNA.
sJäLV SAKNAR JAG MöJLIGHETEN TILL ATT INTE KUNNA ANVäNDA VERSALER...
Det är oavsett ganska mycket du verkar sakna. Tråkigt att du är så gammal att ”Game Over” lurar bakom hörnet.
20-30 år efter sin död lär jag fortfarande ha roligt. Synd att du ska spendera dina sista år med att vara bitter och sur.
Vad menar du med att ”Vi hade varit i samma situation”?
Jag önskar att jag aldrig hamnar i din situation. Det verkar inte direkt hälsosamt eller roligt.
Gjorde en resa med pendelbåten mellan Stockholm och Ekerö tillsammans med några svenskar och ett stort gäng tyskar. Det var rent allmänt dåligt med passagerare. Såg en ensam segelbåt ute.
Resan var behaglig men promenaden på Ekerö blev kort i blåsten. Det blev buss hem.
I kväll är ambitionen att granska min deklaration och sortera upp bland korten och redovisa en del utlovade bilder här.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.