Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
... hade en långtråkig dag med mycket tankar vad fan håller ja på med. 10 år nu med samma sak och vill egentligen inte jobba alls mer. Men blir tyvärr tvungen att jobba tram till november ändå..
... hade en långtråkig dag med mycket tankar vad fan håller ja på med. 10 år nu med samma sak och vill egentligen inte jobba alls mer. Men blir tyvärr tvungen att jobba tram till november ändå..
Frugan ville fira min födelsedag med att åka och handla ris mm i Bjuv. 20 kg thai jasmineris samt 20 kg khao niao kostade 459 kr per säck. Plus en del annat så det blev 1800 spänn totalt. Men man måste vara vaksam på datummärkningen när man handlar där, en del varor vi såg hade utgångsdatum för några månader sedan. Men ordinarie pris.
Visst fan suger det att jobba.
Lär väl vara 30år innan jag kan ta pension.
Det kom dessutom ett Mail om en ledig position på mer eller mindre samma jobb som jag sa upp mig från innan jag bytte till nuvarande jobb.
Jag har nästan lust att fiska ut lite mer info om jobbet från ett sidospår då jag räknar med att jag skulle få mer flexibilitet och bättre lön om jag kör via andra kanaler.
Det var ingen rotation, men resor och boende är betalt.
Utan rotation så behöver man inga resor om det inte är så att dom tänker på lokalbussen.
Nåja, jag har det rätt bra där jag är och jag tror nog att jag måste ha en rejäl löneförhöjning och någorlunda flexibilitet innan jag går tillbaka till förra tjänsten.
Har en kompis som hjälpte till att bygga en maskin som förpackar ris i 10 kilossäckar. Han berättade att på det lagret låg det stora rissäckar som tömdes i maskinen och som packeterades om i 10 kilossäckar med olika märkningar på, så därifrån såldes olika sorters ris men ändå inte.
Jag har många hem och är inte borta någonstans.
PRO i Filippinerna blev exakt tre månader,
nu en månad med FRO i byn innan träffen med PRO i Västerbotten.
Vad sista måltiden blir här är nog en Lechon och en låda Tanduay.
Krabba till förrätt och som tandpetare.
Visst fan suger det att jobba.
Lär väl vara 30år innan jag kan ta pension.
Det kom dessutom ett Mail om en ledig position på mer eller mindre samma jobb som jag sa upp mig från innan jag bytte till nuvarande jobb.
Jag har nästan lust att fiska ut lite mer info om jobbet från ett sidospår då jag räknar med att jag skulle få mer flexibilitet och bättre lön om jag kör via andra kanaler.
Det var ingen rotation, men resor och boende är betalt.
Utan rotation så behöver man inga resor om det inte är så att dom tänker på lokalbussen.
Nåja, jag har det rätt bra där jag är och jag tror nog att jag måste ha en rejäl löneförhöjning och någorlunda flexibilitet innan jag går tillbaka till förra tjänsten.
Jag har många hem och är inte borta någonstans.
PRO i Filippinerna blev exakt tre månader,
nu en månad med FRO i byn innan träffen med PRO i Västerbotten.
Vad sista måltiden blir här är nog en Lechon och en låda Tanduay.
Krabba till förrätt och som tandpetare.
Det blev ingen resa till Sverige, ny flygbiljett mottagen, direkt ombord på annan båt för annat rederi
Blir bra, dubbel lön nästa månad
Får bli Sverige i Juli kanske.
Det är väl därför MP har begränsning på hur länge man får inneha ”toppositioner”. Man ska inte sitta onödigt länge för då kan inte alla få hög pension.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.