Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det blev ingen resa till Sverige, ny flygbiljett mottagen, direkt ombord på annan båt för annat rederi
Blir bra, dubbel lön nästa månad
Får bli Sverige i Juli kanske.
Det är väl därför MP har begränsning på hur länge man får inneha ”toppositioner”. Man ska inte sitta onödigt länge för då kan inte alla få hög pension.
Varit och ansökt om nya pass till grabbarna, både svenska och Thai.
Frugan fick email om att Schengenvisat beviljats så Sverige i Juli ser ut att gå igenom, najs.
Blev lite senare än beräknat men vi hann i tid till lite innebandy medans lillgrabben lekte med en ny kompis.
Blir snart att softa med lite "Trailer Park Boys" på Netflix.
Städat hytten, får man se om man kommer hit igen om 4 veckor efter man har vart på andra båten.
Jag var välkommen tillbaks sa kapten han har rekomenderat kontoret att fastanställa mig.
Var även han som pratade med kontoret på det rederiet jag skall till imorrn och rekomendera mig, han var hos dom innan han kom hit.
Köra 3 x 4 veckor på raken är väl ok, då får man jobbat ihop 6 månadslöner, sen hem.
Men efter det hoppas jag på fast igen och komma in i normal rotation 4 veckor ombord, 4 veckor hemma.
Ikväll har jag varit och slagit upp panel hos kompisen som flyttar till Thailand nu i juni,blir även att förlänga taket ut över gavlarna med en halv Trp 20. Fortsätter imorgon.
Missar flyget, inte klara vid riggen än, flyget gick 12:45.
Tur skepparen inte boka av flyget till Sverige för ser ut att bli dit istället.
Aja, då söker jag inget mer vikariat innan Sönd, får det bli Sverige tur först.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.