Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu har vårt byggprojekt i sommar överlämnats till kunden.

FB_IMG_1661946652632.jpg
FB_IMG_1661946291786.jpg

Fatta inte alls den med googlade. Idlaflickorna en dramapjäs. Jo man kan diskutera att det var lättare förr men man skall inte bara skylla på kroppen utan bara fortsätta träna.
Imponerad av dina akrobatiska övningar.
Jag kunde inte ens när jag var 35 :)

Du skulle googlat vidare ” Idlaflickorna är en gymnastikgrupp som grundades av den estniske rörelsepedagogen Ernst Idla”

Är det uppvisning i pattaya den 7e? Skulle va sköj och se dina moves på golvet.

Du skulle googlat vidare ” Idlaflickorna är en gymnastikgrupp som grundades av den estniske rörelsepedagogen Ernst Idla”

A då fattar jag ännu mindre..

Nä det skall vara på nåt hotell i Bangkok. Brasilianska handelskammaren håller hov för 450 gäster. Vi står för underhållningen

1661946543383.jpg

Ungdomar av idag förstår inte Idlaflickorna ens om de är mycket intresserade av Gymnastik tyvärr.

383 +440 var otroliga starka block ,där behövdes ingen sement i.Behövdes inte stressborras tex.Då kunde man även köras på gatan med motorerna.
Tyvärr så sprack polarens 440 block, bara att svetsa som han sade, de har väl lösa foder vad jag minns, vill minnas att de har det. Men de tar ut en helv massa ur dessa, en annan polare i samma garage tar ut över 900 hp, en sjujedanes kompressor gör jobbet, men då blir det även påfrestningar på stakar, vevaxel och lager. även senaste åren problem med att få hem kammar rill alla jänkarmotorer, kvaliten är så undermålig, har för mig att Stefan (polare) påstod de var tillverkade i Kina . har tappat namnet på dessa, att finna original var inte lätt , snart när omöjligt

Krister hängde nog i trapetsen medans vi såg på Hylands hörna.
Ha! jag vet vem Hyland var för hemma hade vi bara 1an och 2an när man var barn. Jag har aldrig ägnat mig åt gymnastik. Även om det nog är nyttigt för kroppen. Allt sånt har ju iof blivit mer populärt iom sociala medier.

Ryckte axeln ur led för drygt 4 år sedan så har knappt stått på händer sen dess. Nu pallar axeln det igen så får försöka hitta balansen.

Bild när ja va 38- ish. Större mage då. Har slutat med gluten . Det hjälper.

FB_IMG_1661993810375.jpg

Tyvärr så sprack polarens 440 block, bara att svetsa som han sade, de har väl lösa foder vad jag minns, vill minnas att de har det. Men de tar ut en helv massa ur dessa, en annan polare i samma garage tar ut över 900 hp, en sjujedanes kompressor gör jobbet, men då blir det även påfrestningar på stakar, vevaxel och lager. även senaste åren problem med att få hem kammar rill alla jänkarmotorer, kvaliten är så undermålig, har för mig att Stefan (polare) påstod de var tillverkade i Kina . har tappat namnet på dessa, att finna original var inte lätt , snart när omöjligt
Diesel motor lösa foder ,det tror jag på men du minns nog fel ang 383-440 block.Tex vevaxel får man inte ha finger avtryck på så det är inte bara å plocka ihop en motor ,sedan nolla motorn för 100% rätt tändning + mycket mera spel kolvar ringar pust många timmar är det.Så var det på min tid nu finns det på googel att söka nya rön.Om dom som sysslar med motorer vill avslöja alla hemligheter.Ha det gött alla.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K