Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Isf efter B Town behövs nog ett par sprutor kan ja tänka mig för att motverka diverse apsjukdomar o annat ...

Nä har ju gått förkyld riktigt ordentligt ett bra tag nu. Detta var ett desperat försök att bli bättre.. nu på morgonen verkar det som det inte fungerat
Inget är så jobbigt som en mansförkylning 555,
Fick rådet av en engelsman i byn (Thailand) efter att jag dragits med en förkylning att åka å få en spruta i baken,
Han sa du blir frisk på en halv timme, jag tordes inte då det kanske skulle slå ut även de nyttiga bakterierna

Inget är så jobbigt som en mansförkylning 555,
Fick rådet av en engelsman i byn (Thailand) efter att jag dragits med en förkylning att åka å få en spruta i baken,
Han sa du blir frisk på en halv timme, jag tordes inte då det kanske skulle slå ut även de nyttiga bakterierna
Exakt och antibiotika (om det nu är det som injiceras) hjälper som bekant inte mot virus. Men i Thailand används antibiotika som godis känns det som. Fy fasen för multiresistenta bakterier!

På land en tur, morgon promenad.

20220905_105327.webp

20220905_105224.webp

Det kan nog behövas vi höll på att inte få flyga till Malaysia pga saknade intyg från äldste sonens biologiska fader. Efter en timma i passkontrollen och många samtal för att hitta fadern så kom vi igenom efter dom fått pratat med hans farmor och farfar. Båda föräldrarna måste godkänna utlandsresa, har inget med pass och medborgarskap att göra utan att inte den ene föräldern sticker med barnen, så ett skydd, vilket är bra.

Så länge man bara visar svenska passet så ska det ju inte vara några problem.

Edit: det lär ju bli en massa frågor om inresestämpeln och sånt.
Bäst att skaffa intyg.

Står och kikar på min Honda Shadow, mycket plats ute nu efterssom jag såjde min Kawa 650 versys igår , en Svensk kille tog bussen upp och köpte den , han skall vara i Pattis till April, ställa in den någonstans sedan för förvaring . Bra hoj och gjort mycket på den, inte blev det någpn vinst inte. Blir nästan alltid förluster med MC försäljning , iofs så tjänade jag 10 k sek på den sista 1100 an jag sålde i Sverigen innan avresa. men den var fasen den finaste hoj jag haft tror jag , nyckisk ta mig fn och 2002 års modell

Står och kikar på min Honda Shadow, mycket plats ute nu efterssom jag såjde min Kawa 650 versys igår , en Svensk kille tog bussen upp och köpte den , han skall vara i Pattis till April, ställa in den någonstans sedan för förvaring . Bra hoj och gjort mycket på den, inte blev det någpn vinst inte. Blir nästan alltid förluster med MC försäljning , iofs så tjänade jag 10 k sek på den sista 1100 an jag sålde i Sverigen innan avresa. men den var fasen den finaste hoj jag haft tror jag , nyckisk ta mig fn och 2002 års modell
Var det En BMW du sålde i Sverige? Fick för mig du köpte dig en BMW.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K