Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du tänker på Juicen , jo men sen beror det på hur resten av dagen ser ut ifräga om kost, själv dricker jag inte sådant annat än när jag kör långt , många timmar i sadeln så behöver jag en coke eller en juice. Så under turen ner till pattis om två veckor så blir det lite sockerintag
Vaknade sent efter gårdagens uppesittarkväll. Varit barnvakt några timmar. Gissar att det några intressanta dagar framöver innan spelet är färdigt och vi får veta vilka partiledare, som tar ut sin riksdagspension.
Gläds åt Ukrainas framgångar och hoppas att det eventuellt nya gänget bjuder på några Archer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.