Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Om du har missat det så är forumet uppdelat, vissa delar skriv vad du vill, politisk del och hammer del, sen expat del där trådskaparen bestämmer vilka som får skriva.
Att jag gnällde på IL är att han drar in politik i öppet froum där det inte skall diskuteras.

Jag har inte missat något..och jag vet hur forumet är uppdelat.
Jag har ju själv blivit bannad från att skriva i en tråd.
Och just denna delen tillhör väl den öppen delen vad jag vet.
Därför tycker jag att det blir lite komiskt att du själv postar ett politiskt inlägg i den öppna delen.
Eller du menar att ditt inlägg inte är politiskt?

Nu får du väl lugn ner dig lite.
Man må ha olika politiska åsikter men nu går det väl lite väl långt.
Är det inte bättre att du ignorerar IL om du mår så djävla illa av att läsa hans inlägg.
Och som du har påpekat innan är detta en öppen del i forumet.
Jag har ignorerat han innan men tycker han tillför så bad om en politisk del i forumet där han kan lägga sina åsikter.
Tycker mycket bättre nu han lägger det mesta i politiktråden och jag kan följa hans liv här nere.

Fast nu har det startats en separat politisk del för IL då borde det ligga i den delen kan man tycka.....
Hej

Ska man skriva i den politiska delen av forumet när det gäller att man tränar ett fotbollslag med 14 åringar som vann sin serie idag och bifoga ett foto på dom glada killarna, samt att laget har Thailändska och Fillipinska inslag ?

Det här får du förklara lite närmare för jag kan inte med bästa vilja finna något politiskt i detta ?

Mvh isan lover

Jag har inte missat något..och jag vet hur forumet är uppdelat.
Jag har ju själv blivit bannad från att skriva i en tråd.
Och just denna delen tillhör väl den öppen delen vad jag vet.
Därför tycker jag att det blir lite komiskt att du själv postar ett politiskt inlägg i den öppna delen.
Eller du menar att ditt inlägg inte är politiskt?
Ok berätta då istället för att gapa, jag har inte blivit bannad att skriva i en tråd, berötta nu istället,,,,

Hej

Ska man skriva i den politiska delen av forumet när det gäller att man tränar ett fotbollslag med 14 åringar som vann sin serie idag och bifoga ett foto på dom glada killarna, samt att laget har Thailändska och Fillipinska inslag ?

Det här får du förklara lite närmare för jag kan inte med bästa vilja finna något politiskt i detta ?

Mvh isan lover
Har jag skrivit nåt om "det inlägget"? Nä. Har jag citerat dig? Nä.

Jag tycker att dina politiska inlägg ska ligga i den politiska delen.

Hej

Mvh isan lover
Var inte i den politiska delen för jag såg det och jag har stängt av den.
Sen snyggt foto och good luck för laget.
Jag har själv stängt av mig så jag slipper diskussioner och kan inte se det du påstår postat i.

????
Jag har varken gapet eller skrivit att du blivit bannad i någon tråd.
Men däremot skrev jag att jag blivit bannad.
Och vad är det jag ska berätta?
Var väl om allt du skrev, lätta på hjärtat, inte fan vet jag vad du har att berätta tror du det är en jävla rättegång eller säg vafan du vill, tror du jag är en dommare??????
Lägg ner vi tjötar och skriver ingen jävla rättegång här...

Fick detta meddelandet i ett inlägg.
Varför ska mina meddelanden plötsligt granskas?
Detta meddelande väntar på moderatorgodkännande och är osynligt för vanliga besökare.

Var väl om allt du skrev, lätta på hjärtat, inte fan vet jag vad du har att berätta tror du det är en jävla rättegång eller säg vafan du vill, tror du jag är en dommare??????
Lägg ner vi tjötar och skriver ingen jävla rättegång här...
Vaddå lätta på hjärtat??
Nu börjar det bli lite väl kryptiskt för min del.

Fick detta meddelandet i ett inlägg.
Varför ska mina meddelanden plötsligt granskas?
Detta meddelande väntar på moderatorgodkännande och är osynligt för vanliga besökare.
Du har kopierat och citerat ett inlägg som är raderat, det raderades utav en anledning. Då är det onödigt att fortsätta och ta upp det igen.

• Like
Reactions: Nox
Och jag kan upplysa om att det raderades tillsammans med några andra inlägg p g a politik i den öppna delen. Vi ber om respekt för detta.
Bra, då borde det gått fram till dem som envisas med att posta politiska inlägg i den öppna delen en gång för alla. Det är en big no no.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K