Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jajaja du är inte så dålig heller men ja det kan jag ordna och hålla mig till min fototråd så kan man välja själv om man vill läsa mina fyllealster....
Jag har 5x5 m som inte nyttjas, men en öppen yta, den funderar jag på att skärma av med en 2,5 m väggl , lämna öppet en dryg meter mot taket , Stoppa in en Ac samt en snygg soffgrupp samt Flat TV , Hundfritt utrymme, funkar annars inte med snygga möbler. Vi har riktigt högt i tak 3,70m i tak så en AC monterad på 2 m höjd funkar bra då kallluften samlas på golvet och värmen trycks då över ovan väggen till andra utrymmen
Har träffat @Fiskarn par gånger och helt ok gubbe, vi kanske har meningsskiljaktigheter här ibland men snäll gubbe med åsikt, dock kanske inte den du går ut och super med som jag förstått @stef@n gör när han drar till Udon.
Tycker faktist att efter arbetat sen 4 Maj så kan jag ta en drink eller 2, frugan bara skrattar att jag är hemma igen och vill ligga och kramas, har dragit in 600k nok till hushållet och den ende som gnäller igentligen är @kurant
Skall bättra mig men kommer inte bli hel nykterist finns ingen anledning.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.