Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nä inte än. Jobbar fram till 3 december i Stockholm så det finns lite kvar i huset i Stockholm. Sedan åker jag till Thailand dec-jan (tjejen åker ner redan nästa helg)

Sen beror allt på nya ägarna till vårt hus när dom får sålt sitt hus och när dom vill in i vårat. Dom har till mitten av april på sig men vill dom in snabbt kanske jag till och med får dra hem i förtid och flytta ur det sista

Vilket fall som helst så senast slutet av februari bor vi i Skåne på heltid. Kommer nog jobba vidare ett tag till dock men då på distans i väntan på nyrekrytering på jobbet
Det låter som en bra plan. Pensionärstillvaron är inte så tokig när man väl har vant sig.

Har suttit och uppdaterat min profil på manningsida, lagt in sista månadernas nya erfarenhet samt uppdaterat CV med nya referenser och satt mig som tillgänglig om en månad ifall nåt dyker upp i December, Jul och Nyår brukar ju vara en del vikariat som dyker upp.
Det räcker för nu, skickar direkt till Rederierna i slutet av November så dom har en färskt i minnet när det närmar sig jul/nyår.

3 mc på parkeringen vid hotellet, många som firar weekend på spa. Hotellet ligger i Kabinburi.

20221022_175342.webp

20221022_175548.webp

Bandidos träff i Khon kaen ? Märkligt. Bandidos åker ju dessutom till 99 % HD inte åker de Scooter, och jag ser inga club västar. Mig lurar du inte Gotland :laugh2:
Det är precis vem som helst som kan komma dit till deras party , dem killarna som var hos mig är just nu på Banditos klubb lokal Diablo på BBQ och i morrn fortsätter festen på att annat ställe Alla som har en Motor bike är välkomna

Det är precis vem som helst som kan komma dit till deras party , dem killarna som var hos mig är just nu på Banditos klubb lokal Diablo på BBQ och i morrn fortsätter festen på att annat ställe Alla som har en Motor bike är välkomna
OK , Bandidos Khon Kaen , detta betyder 1% mao kriminella delen av Bandidos, en b ra anledninga att dissa deras sällskap
"
1%:

image.JPG

De kriminella motorcykelgängen benämns som enprocentsklubbar.
Det finns teorier om att uttrycket ska ha kommit till under ett bråk mellan två mc-klubbar. American Motorcyclist Association (AMA) sägs då ha sagt att 99 procent av deras medlemmar är laglydiga medborgare och att en procent är laglösa. Detta födde begreppen ”enprocentare”.
Symbolen har Bandidos själva satt på sin väst. Och Bandidosorganisationen har i Europa bland annat varumärkesskyddat figurmärket ”Bandidos 1% MC”.
Detta ses som ett särskilt viktigt märke då de vill signalera våldskapacitet hos individen.

Senast ändrad:
OK , Bandidos Khon Kaen , detta betyder 1% mao kriminella delen av Bandidos, en b ra anledninga att dissa deras sällskap
"
1%:

image.JPG

De kriminella motorcykelgängen benämns som enprocentsklubbar.
Det finns teorier om att uttrycket ska ha kommit till under ett bråk mellan två mc-klubbar. American Motorcyclist Association (AMA) sägs då ha sagt att 99 procent av deras medlemmar är laglydiga medborgare och att en procent är laglösa. Detta födde begreppen ”enprocentare”.
Symbolen har Bandidos själva satt på sin väst. Och Bandidosorganisationen har i Europa bland annat varumärkesskyddat figurmärket ”Bandidos 1% MC”.
Detta ses som ett särskilt viktigt märke då de vill signalera våldskapacitet hos individen.
Hoppas thaipolisen tar hand om dom

Idag uppe 07:00 så nu har man förhoppningsvis kommit in i vakna till köra skolan dygnsrytmen, var på Tisdag skolan började igen efter lovet.
Får man se hur vädret blir i veckan, får hoppas på några fina morgonar så man kan köra till skolan sen vidare till condon, morgonpromenad/cykeltur, simtur och lunch på stan.
Idag får vi se vad det blir, funderar på att åka till något lekland så ungarna får lekt lite sen äta på Shabu Shi får se om det blir Pattaya eller Laem Chabang.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K