Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hämtade sonen från Värmland igår. Så idag var han med sin jämnåriga kusin på halloweendisco. Där fanns ju en del kompisar till kusinen och en 11 årig kille där skulle mina pojkar fixa en tjej till... då säger min son "vi ska fixxa ett fruntimmer te han" på bred värmländska o jag svarar att så kan man inte säga om man är utanför Värmland för folk kommer asgarva. Jo men så säger barnen på skolan. Även styvpappa säger att så skall man säga: -"fruntimmer o kärringer"...

Vallat geten halvägs till båset.
20221030_090218.webp

Har varit reseledare åt nära svenskar. Så fick bli Khaosan rd, åka på floden samt en lite annorlunda sevärdhet Bang Kwang "Bangkok Hilton" där vi pratade med chefen för utlandsavdelningen. Det sitter fn knappt 5,000 interner inspärrade och alla är dömda till mellan 15 år - dödsstraff.
Enda fängelset som gör avrättningar i Thailand, den sista gjordes för 4 år sedan.
De har även en coffe shop vid floden där fångar som ska släppas får jobba/laga mat/servera etc men även uppträda och spela musik, intäkterna går till att göra livet något enklare för dom samt är ett led i rehabilitering.

20221029_163123.webp

20221029_141011.webp

20221029_145643.webp

20221029_151109.webp

thumbnail_received_3363021300641521.webp

/ SatanG

Är det någon mer än mig som har problem med att ladda upp TS,kommer inte in på min bärbara dator. Endast på mobilen nu.
Ja jag hade problem när uppkopplad på min wifi hemma, trodde jag var avstängd ett tag ;)
Alla devices uppkopplade mot wifi uppförde sig som mitt hemma ip var blockat, på mobila nätet funkade det.
Dock funkar det nu idag igen men inte igår och Lörd kväll.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K