Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ja gillar att ta ett eller flera öl. Sen gillar ja politik, inte här på forumet kan bli att ja kötar med någon på telefon. Sen gillar ja att tjöta på någon pub eller bar, där har ja hittat i Udon. Kommer att åka dit nästa vecka Udon är en mycket trevlig stad passar mej
Har bara varit i Udon en gång Julafton 2015, skulle träffat forumsmedlemmar nere vid matmarknad tågstation men vi åkte till Bueng Khan under dagen och när vi kom tillbaks och var påväg ner så gick dom till barområde, dom sa inte så barnvänligt och funkade inte den gången då jag hade fru och barn med mig så vi sa träffas en annan gång så åkte vi ner till tågstation och käkade.

Jo vist är de så att i dom barnområden kanske inte är nåt för familjer om man inte varit där tidigare. I dom områden ja trivs är de både familj och jägare. Men ja vill inte gå in på detaljer, men där tycker ja de är trevligt

Jo vist är de så att i dom barnområden kanske inte är nåt för familjer om man inte varit där tidigare. I dom områden ja trivs är de både familj och jägare. Men ja vill inte gå in på detaljer, men där tycker ja de är trevligt
Har ingen aning, jag snackade med nmax och höll kontakt under dagen då vi hade en 2 veckors road trip runt Isaan och stannade i Udon över Jul och dom har ju känt julfirande där. Men vi hade planerat åka och gå upp på det kända berget i Bueng Khan och kom tillbaks till hotellet när deras julfest var klar.
skulle träffas nere vid matmarknad tågstation men halvägs när vi satt i taxin så fick meddelande att vi har dragit till barområdena och inte barnvänligt, så vi åkte bara ner och käka, strosa runt lite sen tillbaks till hotellet, skulle köra hem dagen efter ändå.

Har ingen aning, jag snackade med nmax och höll kontakt under dagen då vi hade en 2 veckors road trip runt Isaan och stannade i Udon över Jul och dom har ju känt julfirande där. Men vi hade planerat åka och gå upp på det kända berget i Bueng Khan och kom tillbaks till hotellet när deras julfest var klar.
skulle träffas nere vid matmarknad tågstation men halvägs när vi satt i taxin så fick meddelande att vi har dragit till barområdena och inte barnvänligt, så vi åkte bara ner och käka, strosa runt lite sen tillbaks till hotellet, skulle köra hem dagen efter ändå.
Dagen efter körde vi hemmåt hamna väl i Korat vid midnatt sov där och sen körde resten av biten på morgonen.
Hem duscha ut och träffa polare från Sverige, käkade på News och tog par glas vin, åkte ner och träffade @Fiskarn efter jag ringt han och gick till Harrys. sen drog han en av sina vanliga lögner på forumet att jag suttit och sagt jag är sliten pga söp mycket igår som han skrev här på forumet. Dock inte druckit en droppen dagarna innan men kört lång sträcka dagen innan....
Men om man träffat han vet man att han bakar in egna sanningar i huvudet.

Ja ja skriver inte mycket här men läser ofta.ja som dom flesta har väl våra upp och ner gångar. Ja trivs och har i bland mina bekömer men trivs med att lösa dom på mitt vis, därför sitter ja nu i kväll lite dragen och skriver Men till veckan blir de nog en tur till Udon, troligen till där inte familjer rekomenderas

Ja ja skriver inte mycket här men läser ofta.ja som dom flesta har väl våra upp och ner gångar. Ja trivs och har i bland mina bekömer men trivs med att lösa dom på mitt vis, därför sitter ja nu i kväll lite dragen och skriver Men till veckan blir de nog en tur till Udon, troligen till där inte familjer rekomenderas
Det gör du rätt i, njut av livet och krånglar det så åk dit det är bättre ;)
Jag skriver ju så mycket så låter som krångel hela tiden för kan ju komma 50 inlägg en dag när jag är sur och folk verkar inte ha tidsbegrepp, många inlägg på en dag men inte över tid...
Så folk här får ju för sig fullt kaos och ligger dyngrak dygnet runt månadsvis vad det verkar som på vissas inlägg.
Oftast är det bara massa skriverier en dag då jag är sur och kollar man så är det inte så många dagar på året..
Alla förhållanden har up and down, och vi satt ju nästan i karantänliknaden i huset med online skola 1.5 år, så gick trots allt bra.

Snart läggdags, inte än, efter 3 packet och kollat på Dumbledore sista filmen så åkte jag ner och köpte 2 öl till men resten av familjen sover så super på min 3/4 öl jag har kvar sen blir det väl natt och får åka till Pattaya och central imorrn och kolla efter halloween dräckt i Laem Chabang fanns det bara dekoration att köpa.

Just nu funderar jag på hur detta fungerar.
Jag har tydligen två meddelanden, men var då?
Ja det lär jag väl aldrig få veta för jag hittar ju inga meddelanden :angry_transparent:

Om det stämmer så kan man ju fråga sig varför du själv varit ganska flitig med politiska inlägg främst i eltråden ? Glöm detta om det finns nån med liknande nick som ditt som jag blandar ihop dig med.

Om det stämmer så kan man ju fråga sig varför du själv varit ganska flitig med politiska inlägg främst i eltråden ? Glöm detta om det finns nån med liknande nick som ditt som jag blandar ihop dig med.
Eltråden är ju verkligen politik, det handlar ju om huruvida olika kraftkällor är klimatvänliga, det handlar om hur mycket staten skall stå för kontra konsumenten . Ja, en helsikes massa politik skulle jag påstå

Vad vi måste komma ihåg är att Berra är en individ /person som omöjligt alltid kan tänka i samma banor som oss skribenter, han kan även göra misstag efterssom ingen är ofelbar. men han är definitivt en mycket trivsam och rättvis moderator ;)

Frugan vill åka någonstans, typ Koh Si Chang utanför Sriracha eller Koh Larn, själv tycker jag hemma är bäst och förstår inte varför vi skall knö in i ett litet hotellrum, blivit väldigt bekväm efter vi fått nya soffan, riktigt fått trivselkänsla hemma och tycker det är lite mysigt ligga i soffan glo på tv på kvällen. Man har perioder i livet, jag ligga hemma och glo på tv på kvällen fanns inte riktigt på kartan för 5 år sen ;)
Vi får se, klockan är 10:20 så börjar bli sent komma på nåt nu ändå.

Tar en promenad, kanske dags för städning här.

20221029_105557.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar