Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sitter och sippa på en öl.

20221210_111350.jpg
Ser ut som Maitans gamla ställe! Fast all ser ju likadana ut! :beer:

Ha en riktigt trevlig resa och koppla av! Jag skall försöka hålla koll på buset här inne så mycket jag hinner. :)

Men om en liten stund skall jag iväg med lilleman, han skall spela två innebandymatcher mot Lund och Eslöv. Han är supertaggad så det blir spännande. Föräldrar måste hjälpa till, jag sköter förmodligen sekretariatet och tidtagningen.
Innebandyspelet avklarat, ett så kallat poolspel mellan tre lag. Det blev hur rättvist som helst, alla tre vann var sin match. Så nöjda och glada barn!

En del av hur hon tänker Ja, helt korrekt, sen lever inte så många av de som vistas på Tempel kanske efter de regler de skall enligt sin religion. Bar att följa lite Thailändsk nyhetsmedia så får man bättre insikt i detta. Jag tycker att Buddhismen som religion är underbar, om den utövas rätt . Nog sagt om det .
Budismen ¨är ingen rejigon utan typ ett levnadssätt dåligt flrklarat men läs på

Var & köpte en ny kamera igår,liten & smidig. Den tänkte jag ha med mig till Pyrenéerna & hoppas kunna få med fina upplevelser och bilder hem. Nu återstår att läsa instruktionsboken och försöka lära sig den.

20221210_164141.jpg
Bra val min panasonic tz 20 som jag köpte för 10 år sedan är liksom din med leica optic spöar alla mobilkameror som finns på marknaden än idag.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K