Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Så blev man återigen rånad hos tandläkaren. Jag skall tillbaka om en vecka och har då betalat 4700 kr för undersökning och lagning av två ytor. Det är dyrt att underhålla en gammal, stor käft. :'(

Är dom i ok skick vid 65 kommer dom säkerligen vara ok vid 85 också även om man slutar gå till tandläkaren.

:laugh2:Nja, hade jag struntat i denna lagning skulle det slutligen bli rotfyllning. Det har fastnat matrester där länge så en tickande bomb som briserade nu.
Sluta åka till Malmö och fika ,äta så håller nog tänderna tills du blir 100 år ät en Husmans med korv, helst Norrlandskorv
och lite senap och jag menar lite du blir så hög med mycke senap sen en sak till varför du inte ska åka du får så många
konstiga ider som du lägger in här om typ regeringen för mycket söt fika bröd sockercoma:'(

Sluta åka till Malmö och fika ,äta så håller nog tänderna tills du blir 100 år ät en Husmans med korv, helst Norrlandskorv
och lite senap och jag menar lite du blir så hög med mycke senap sen en sak till varför du inte ska åka du får så många
konstiga ider som du lägger in här om typ regeringen för mycket söt fika bröd sockercoma:'(
Inget socker i kaffet, urrrk! Ett par pepparkakor kan väl slinka ner på sin höjd. Minimalt användande av socker gör mig klarsynt vad gäller politik. Att häcka uppe i dom norrländska urskogarna och kolka Skogsstjärnan är inte min grej! :)

Fick äntligen med mig junior för att prova/välja lite nya kläder som han vill ha i julklapp. Blev förvånansvärt billigt, kom undan med 4200 idag. Sedan åt vi sen middag på Yum Yum.
Jag var på butik i Nordstan i veckan, Lager 157, köpte 3 t-shirt, 2 pike, 6 pack tjocka strumpor, huvtröja, 4 par boxer, mössa.
600kr, blev shockad, kläder jag skulle ha på jobbet men var helt ok.

Jag var på butik i Nordstan i veckan, Lager 157, köpte 3 t-shirt, 2 pike, 6 pack tjocka strumpor, huvtröja, 4 par boxer, mössa.
600kr, blev shockad, kläder jag skulle ha på jobbet men var helt ok.
Ja man kan få tag på billiga kläder i Sverige också, jag köper en del arbets t- shirts och kallingar, strumpor på lågpris affärer. Duger gott att använda.

Köpte julklapp till frugan hoppas att de duger 555

timberland_23585.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7