Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Rätt, lämna mor I TUI planet o jag sitter i lä för ösregnet.... :beer:
SmartSelect_20221218_143904_Gallery.jpg
Perfekt ställe att va på första dagarna eller dom sista. Helst om flyget har tidig eller sen flight.

Någon som kan tipsa om vart man kan gå i Korat en kväll i veckan, lite tjejer tänker jag skulle passa min kompis från UK. Skall ta med en kompis till Korat över en natt, riktigt fin hojväg om man kör bakvägen från Song Hong över Pra Thai och Phi Mai till Korat. vet att det skall finnas tjejbarer där , Monkey bar undan ber jag mig , inget som händer där , Men tydligen skall det finnas fler. men var ligger dessa

Någon som kan tipsa om vart man kan gå i Korat en kväll i veckan, lite tjejer tänker jag skulle passa min kompis från UK. Skall ta med en kompis till Korat över en natt, riktigt fin hojväg om man kör bakvägen från Song Hong över Pra Thai och Phi Mai till Korat. vet att det skall finnas tjejbarer där , Monkey bar undan ber jag mig , inget som händer där , Men tydligen skall det finnas fler. men var ligger dessa
Åt en kompis :laugh2:

Köpt 2 julklappar på Lazada, 13 åringen hade ritat den här bilden i skolan, vad man ville jobba med och visat för mamma, hans yrkesval programerare, så köpte en codin python for children.
Dom kommer inte fira någon jul hemma ändå, frugan och ungarna kör nog mot Isaan på Julafton om det inte är full skolvecka nästa vecka sen stannar dom till skolan börjar igen.
Själv blir det jul ombord och är fler svenskar här, dom andra hade med sig par resväskor med svensk julmat ombord.
Kollade lite flygpriser idag och verkar dala en del från toppen nu till par veckor in i Januari.

Screenshot_20221219_053203_Lazada.jpg

Screenshot_20221217_130001_Lazada.jpg

received_2381840115316837.jpeg

Ja, i det här fallet så är det faktiskt så, förstod att det skulle väcka lusten att göra sig rolig , men detta var en seriös fråga, visserligen så följer jag med och tar säkert även en öl om det är gångavstånd från hotellet, men min bikerpolare är singel och söker en trevlig Thai som han kan kampera ihop med , jag har inga behov då jag har det bra som det är

Det finns ett antal nya som jag inte vet namnet på.
Tidigare var Korat Pub nära polisstationen ett raggställe men vet inte om den är kvar.
Tawan Daeng är ett säkert kort.
Inne på parkeringen vid Korat Hotel finns några barer om du vill köpa ladydrinkar.
Fanns några nära Sima Thani Hotel och V One Hotel.
Mycket kan ha ändrats på fem år.

Annars är det bara att fråga sig fram.

Ja, i det här fallet så är det faktiskt så, förstod att det skulle väcka lusten att göra sig rolig , men detta var en seriös fråga, visserligen så följer jag med och tar säkert även en öl om det är gångavstånd från hotellet, men min bikerpolare är singel och söker en trevlig Thai som han kan kampera ihop med , jag har inga behov då jag har det bra som det är
Ja lägger man upp för smash så måste man ju ta chansen :)
Själv har jag grannfrun att skylla på :p

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar