Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Pustar ut efter att nyss kommit hem från Bangkok. I går först en lång och plågsam resa för min rygg på MC till Bangkok. Därefter en lång bridgetävling, 13-21. Jag och min norska partner slet till oss en fjärdeplats av 38 startande så jag är helnöjd. Även nöjd med beslutet att ta bussen hem i dag i stället för MC.
PHETCHABURI: Eleven foreign passengers were injured when a tour bus ran off the Phetkasem highway and crashed into a power post in Khao Yoi district early on Tuesday, police said.
Har varit iväg och handlat julmat för 1800 spänn och måste trots det komplettera sådant som var slutsålt. Dessutom glögg på Systemet, Blossa trestjärnig silver. Den värmer så gott!
Har varit iväg och handlat julmat för 1800 spänn och måste trots det komplettera sådant som var slutsålt. Dessutom glögg på Systemet, Blossa trestjärnig silver. Den värmer så gott!
Vi firar jul själva i år, mina systrar är upptagna eller bortresta. Men ingen vill frossa, bara njuta och må bra. Det blir säkert en del thaimat också, ingredienser finns redan hemma.
Nu skall jag se till att få upp lilleman, avslutning i skolan idag han slutar kl 12.
Gjort klart papprena jag skall ha med vid ny visumansökan, blir ett VISA-O spouse family 1 års multiple entry är planen, orkar inte med allt pappersdravel med 90 dagars rapprtering baserat på marriage, köpa reentry etc, inga planer att stanna nere längre än 30 dagars perioder max..
Fixade till en cont så kunden kan köra julklappar! Nästa väntar redan så helgen är räddad! Dom säger att silver metallic är svårmålat, njae, tycker inte det!
Sitter i huset vid en SOI i BKK och har det bra. I dag har vi vandrat runt i parken uppkallad efter Rama IX. Den håller mycket hög klass och det är trevligt att gå runt och titta på alla träd, blommor och människor. Planering pågår inför jul och nyår. Enligt nuvarande plan blir. det IKEA den 23 för svensk julmat. Dagen efter firas nyår på släktens sjukhem eftersom det blir maximalt med ledigheter för personalen under riktiga nyåret.
Det börjar bli lite mindre varmt i BKK. De infödda hävdar att det blivit kallare. Då berättar jag för dem att jag tältat i - 36 C i Villingsberg under min värnplikt. De ifrågasätter om det verkligen kan bli så kallt. Jag uppskattar nuvarande temperaturen i BKK.
Planerar att åka till Japan i början av februari tillsammans med ett gäng thailändare. Fördelen är att det är bekvämt nackdelen är att resan får en thaireseledare som kanske inte kan engelska.
Tillbringar en del tid med att följa händelseutvecklingen i Ukraina och pinsamheterna hos svenska polisledningen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.