Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då vart flygbiljett bokad, blev 4 veckor ledigt iaf, passar bra det här samma rederi jag var ute för under Julen fast en annan och nyare båt.
Dom har ju några nybyggen pågång (service fartyg för vindkraftverk) första skall komma Maj-Juni tror jag, vart bra HR och en löneavdelning som hade allt rätt direkt, det var man inte bortskämd med i sommras.
Kanske man skall gå ner och köpa par öl då, första ölen sen jag kom till Thailand, bara frugan som druckit några ibland, jag har vart chaufför och städkärring 5555
Verkligen vackert
Du kanske har skrivit det innan…men var befinner du dig?
Lycka till med raden..jag behöver ett tillskott i kassan inför resan nu när kronkursen är så lång.
Ja, kanonställe.
Dels kan du sitta "ute" på takvåningen och käka riktigt bra eller ta en våning nedanför och sitta inne med mindre meny och livemusik.
Grymt skön miljö även inne.
Obs jag har inte varit där sedan Covid kom så är inte uppdaterad men tror det är svårt att inte gilla det stället.
Tar par öl vid stenbordet, blev lite glad att jag fick detta vikariat, en båt jag hört om och velat komma på, lite modernare.
Frugan var inte lika nöjd först men sen ok att jag sa ja. Hon ville jag skulle stannat hemma till Mars.
Men gillade detta rederi och att dom mordeniserat ombord och tagit bort pappersdelen, utvecklat till 2023.
Skickade precis mail och tog tillbaks en ansökan om fastanställning hos annat rederi.
Skall nog inte ta första bästa pga lite dött ett tag, dom har antytt att jag står först på tur när en fast position öppnar sig.
Skulle inte tagit en 2-4 veckors tur annars pga flygkostnader blir det lite kort om bara 2 veckor.
Fick nu mail från HR där jag skall vikariera att dom tycker jag skall söka som överstyrman på nya som kommer, allt måste gå via ansökningsprocess idag, men detta hade varit häftigt, helt ny typ av fartyg som kommit efter vindparkbyggandet.
Vi får se jag gillar nytt och modernt, stora skärmar och jag har ju varit med och tagit ut 3 nybyggen 2 som inspektör för vetting och 1 som överstyrman.
Får göra imorrn, börjar bli lite rund, 2 öl igen innan sovdags.
Äääääh hällde ut sista ölen i vasken och doppa sista ciggen i vattnet, inte direkt kul, jag gillar vakna upp känna sig frisk och fixa i huset....
Städa och ha det fint hemma...
Ja, kanonställe.
Dels kan du sitta "ute" på takvåningen och käka riktigt bra eller ta en våning nedanför och sitta inne med mindre meny och livemusik.
Grymt skön miljö även inne.
Obs jag har inte varit där sedan Covid kom så är inte uppdaterad men tror det är svårt att inte gilla det stället.
Usch va jobbigt vakna idag mot non alko kväll och känna sig pigg och stark.
Frugan får köra till skolan idag, skall kolla på om vi skall hitta på nåt sista dagarna hemma.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.