Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Lite mat och dryck i Bangkok!

20230310_115350.jpg

20230310_115722.jpg

20230310_132604.jpg

20230310_135953.jpg

Kollar lite historia nu, 31 åriga kriget gjorde Sverige som Ryssland gör nu.
Kollar man ww1 och 2 så likt.
Själv gillar jag Tysklands politik under världskrigen men folkmordet dom begick under ww2 är helt sjukt, att ett sådant systematiskt massmord begicks av män som i efterhand räknats som överinteligenta är sjukt.
Dock blir det svårt för ryssarna om tysk organisering går in i kriget om blir världskriget.
Gått mycket i tyska hamnar och speciellt folk när det kommer till organisering, dom och Japaner.
Gått med roro på båda länderna och vilken skillnad på organisera och ställa upp mot resten av världen.
Gillade Tyskarna bäst, kör upp en bil på däck öppnar alla dörrar, drar igång värsta rave dunket och sen rullade lasten på rad.
I japan var det signalljus och dirigerare, lika bta organiserat.
Resten av hamnarna småkaos, man såg skillnad, värst spanjorerna, dålig organisering och sönderkörda bilar.

20230310_160131.jpg

Äldste växer ifrån mig, tror en tur till så är han längre när jag kommer hem.
Han måste bara börja med sport igen där han utmärker sig.

Tänker tillbaks lite, kommer ihåg när jag tog äldste sonen hit.
Bodde på theprasith soi 5 då och släkten var inte så pigga på det dom ville ha med han till byn.
Men blev diskussion på vägen utanför huset och jag är hyfsad på få min vilja igenom samt har lite humör. Slutade med dom åkte hem utan sonen och han har bott med oss sen dess och det är dom lyckliga över idag och han har bara en han kallar pappa.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K