Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Idag på promenaden såg jag Korvetten Visby som var inne och snurrade för avmagnetisering …om det nu behövs när båten är byggd av kolfiberlaminat?
1682434343126.jpeg

1682434401246.jpeg

Och häromdagen var korvetten Karlstad på besök.

1 Vecka till avmönstring, ser ut som kanske blir 1 vecka gräsänkling ändå för är ju val den 14 Maj och tror frugan kanske måste rösta i den amphoe hon är skriven.
Får se när det närmar sig, med en vecka själv hemma hinner jag få fixat allt jag tänkt i huset om jag inte åker till Pattaya och bor i condon och festar en vecka.
Får se vilket det blir.
Hon har ingen lust att stanna till 14:de så kan ändra sig många gånger ;)

1 Vecka till avmönstring, ser ut som kanske blir 1 vecka gräsänkling ändå för är ju val den 14 Maj och tror frugan kanske måste rösta i den amphoe hon är skriven.
Får se när det närmar sig, med en vecka själv hemma hinner jag få fixat allt jag tänkt i huset om jag inte åker till Pattaya och bor i condon och festar en vecka.
Får se vilket det blir.
Hon har ingen lust att stanna till 14:de så kan ändra sig många gånger ;)
Välj fixa huset alternativet. Det ångrar du inte i efterhand. Men inte lika roligt förstås!

Välj fixa huset alternativet. Det ångrar du inte i efterhand. Men inte lika roligt förstås!
Ja det lutar åt fixa hus, får man se då, hon skall kolla om hon kan förtidsrösta men kompisar som bor på distans säger att det är försent.
Jag skall ordna trädgårdsmästare få fixat till trädgården och målare som får måla väggarna i trappen.
Så inte så mycket jag skall göra själv.

Idag på promenaden såg jag Korvetten Visby som var inne och snurrade för avmagnetisering …om det nu behövs när båten är byggd av kolfiberlaminat?
1682434343126.jpeg

1682434401246.jpeg

Och häromdagen var korvetten Karlstad på besök.
Trevligt, nu är det ju inte bara höljet (skrovet) som alstrar magnetfält, finns ju en hel del andra system ombord i diverse olika material och kablar går ju i hela fartyget. Hade nöjet att tjänstgöra på just Visby 2004, var min sista korvett under min aktiva karriär i flottan.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K